Witaj w Profit24.pl - Załóż konto | Zaloguj się | facebook | Pomoc |
wyszukiwanie zaawansowane »

Koszyk

Twój koszyk jest obecnie pusty
Tytuł książki: Ilość: Cena:

Indeksy:

Autorów   |   Wydawnictw   |   Serii
Innowacje w biznesie

Innowacje w biznesie

Język: polski
Rok wydania: 2018
Wydanie: 1
ISBN: 9788380855854
Wydawnictwo: DIFIN Spółka Akcyjna
Dodatkowe informacje:
Oprawa: miękka
Wymiary: B5
Liczba stron: 343
Język oryginalny: polski
Miasto: Warszawa
Dostępność:Od ręki
48.70 PLN Cena Profit24: 48,70 zł
Cena katalogowa: 65,00 zł
Koszt dostawy:
Paczka w RUCHu od 4,99 zł
Poczta Polska Odbiór w punkcie od 7,99 zł
Paczkomaty InPost od 7,99 zł
Poczta Polska doręczenie pod adres od 8,99 zł
FedEx - przesyłka kurierska od 11,99 zł
Książka dotyczy procesu znaczącego w rozwoju gospodarczym i społecznym. Innowacje stały się desygnatem współczesnych czasów i obejmują bardzo szeroki zakres: od wpływu na efekty gospodarowania do korzystnych zmian społecznych. Z punktu widzenia biznesu są znaczącą kompetencją, stanowiąc kluczowy zasób przedsiębiorstwa i instytucji.

Autorzy omówili istotę, zakres i współczesne znaczenie innowacji. W książce podkreślono znaczenie warunków dla innowacji, charakter realizacji, a także upowszechnienie, które wywołują zasadnicze zmiany społeczne. Są to elementy triady innowacyjnej i tylko ich spełnienie przynieść może oczekiwane korzyści.

Książka powstała z inicjatywy pracowników Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu przy współpracy pracowników innych uczelni wrocławskich zajmujących się innowacjami w biznesie.

Spis treści:

Wstęp

CZĘŚĆ I. INNOWACYJNOŚĆ W GOSPODARCE

Rozdział 1.1. Innowacje - zagadnienia ogólne i definicyjne

1.1.1. Istota innowacji
1.1.2. Proces innowacyjny
1.1.3. Innowacyjność jako imperatyw działania

Rozdział 1.2. Modele biznesu

1.2.1. Modele biznesu: znaczenie i funkcje
1.2.2. Tworzenie modeli biznesu
1.2.3. Rodzaje modeli biznesu
1.2.4. W poszukiwaniu strefy zysku - zmiany modeli biznesowych przedsiębiorstw

Rozdział 1.3. Innowacje jako fundament rozwoju organizacji w XXI w.

1.3.1. Wybrane aspekty teoretyczne innowacji
1.3.2. Typologia innowacji
1.3.3. Innowacje jako katalizator rozwoju organizacji w XXI w.

CZĘŚĆ II. ROLA I ZNACZENIE INSTYTUCJI OTOCZENIA BIZNESU A INNOWACYJNOŚĆ

Rozdział 2.1. Rola i znaczenie instytucji otoczenia biznesu we wspieraniu innowacyjności przedsiębiorstw na przykładzie działania polskich parków technologicznych

2.1.1. Systemowe podejście do procesów innowacyjnych
2.1.2. Regionalny wymiar procesów innowacyjnych
2.1.3. Wyodrębnianie się regionalnych systemów innowacji
2.1.4. Instytucje otoczenia biznesu - rola i znaczenie w regionalnych procesach proinnowacyjnych
2.1.5. Parki technologiczne w Polsce - wybrane zagadnienia

Rozdział 2.2. Transfer wiedzy, controlling, innowacje i wartość w relacjach B2B

2.2.1. Wpływ oferty na wartość biznesu nabywcy w relacjach b2b
2.2.2. Transfer wiedzy i innowacje
2.2.3. Kontrola i motywacja aktorów procesów tworzenia wartości oraz analiza wpływu transferu wiedzy i innowacji na wartość biznesu
2.2.4. Wzrost efektywności procesu sprzedaży i wzrost wartości biznesu
2.2.5. Nowy produkt i wzrost wartości biznesu
2.2.6. Implikacje menedżerskie - jakie działania podejmować, żeby zwiększyć  transfer wiedzy
2.2.7. Ograniczenia i wskazówki dla przyszłych badań problemu

Rozdział 2.3. Instytucjonalne narzędzia wsparcia dla innowacyjnych przedsiębiorstw typu start-up wysokich technologii w Polsce

2.3.1. Polityka spójności UE. Wzrost znaczenia partnerstw
2.3.2. Polityka proinnowacyjna w Polsce. Instrumenty wsparcia dla sektora MŚP
2.3.3. Studium przypadku. Firma XTPL SA

CZĘŚĆ III. INNOWACJE A MARKETING

Rozdział 3.1. Innowacje i marketing - charakter i znaczenie relacji

3.1.1. Procesy innowacji - opcja marketingowa. Ewolucja i znaczenie
3.1.2. Innowacyjność w kontekście procesu konsumpcji
3.1.3. Innowacyjność a zachowania menedżerów

Rozdział 3.2. Innowacje marketingowe w sektorze bankowym w Polsce

3.2.1. Istota, rodzaje i znaczenie innowacji w sektorze bankowym
3.2.2. Innowacyjność instytucji finansowych w Polsce w latach 2008-2014
3.2.3. Innowacje marketingowe instytucji finansowych w Polsce w latach 2008-2014, ze szczególnym uwzględnieniem banków
3.2.4. Innowacje marketingowe banków w Polsce - przykłady wdrożeń

Rozdział 3.3. Innowacje a zarządzanie produktem - jak budować produkty odnoszące sukces na rynku

3.3.1. Koncepcja marketingu w zarządzaniu przedsiębiorstwem
3.3.2. Innowacje i innowacyjność w zarządzaniu przedsiębiorstwem
3.3.3. Innowacyjność a produkt w marketingowej koncepcji zarządzania
3.3.4. Innowacyjność w procesie kreowania nowych produktów

Rozdział 3.4. Skuteczne zarządzanie procesami komunikacji jako element innowacyjnego zarządzania organizacją

3.4.1. Skuteczne zarządzanie procesami komunikacji
3.4.2. Procesy zarządzania wiedzą instrumentem innowacyjnej komunikacji
3.4.3. Innowacja - koncepcją w zarządzaniu przedsiębiorstwem
3.4.4. Rola zasobów ludzkich w innowacyjnym procesie budowania prawidłowej komunikacji

CZĘŚĆ IV. INNOWACYJNOŚĆ VS. TRADYCJA

Rozdział 4.1. Paradoksy innowacyjności przedsiębiorstw rodzinnych

4.1.1. Specyfika firm rodzinnych a specyfika innowacyjności
4.1.2. Czy przedsiębiorstwa rodzinne są innowacyjne z natury?
4.1.3. Janusowe oblicze innowacyjności firm rodzinnych

Rozdział 4.2. Innowacje w zarządzaniu usługami edukacyjnymi na przykładzie Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu

4.2.1. Pojęcie innowacji
4.2.2. Klasyfikacja innowacji
4.2.3. Innowacje organizacyjne instytucji edukacyjnych
4.2.4. Innowacje produktowe i procesowe w instytucjach edukacyjnych

Rozdział 4.3. Innowacje w zakresie nauczania - e-learning i technologie internetowe

4.3.1. Trendy e-learningowe na rok 2017
4.3.2. Rozwiązania e-learningowe
4.3.3. Nowoczesne platformy e-learningowe
4.3.4. Organizacja nauczania na platformie e-learningowej
4.3.5. Nowe technologie i trendy w e-learningu

CZĘŚĆ V. INNOWACYJNOŚĆ A NOWE TRENDY RYNKOWE

Rozdział 5.1. Rola startupów w budowaniu inteligentnego miasta

5.1.1. Startupy - próba definicji zjawiska
5.1.2. Rola startupów w podnoszeniu poziomu jakości życia w inteligentnych miastach

Rozdział 5.2. Crowdfunding jako forma innowacji internetowej

5.2.1. Crowdfunding jako jedna z form działań typu crowd w Internecie
5.2.2. Crowdfunding
5.2.3. Crowdfunding - modele, skuteczność, plan działania
5.2.4. Crowdfunding w Polsce - platformy Polakpotrafi.pl i siepomaga.pl - platforma sponsorska via filantropia

Rozdział 5.3. Projektowanie innowacji w oparciu o Design Thinking

5.3.1. Czym są innowacje - pojęcie i rodzaje
5.3.2. Skąd się biorą innowacje - modele procesu innowacyjnego/podejścia projektowe
5.3.3. Metoda Design Thinking - znaczenie dla innowacji, istota i specyfika

Bibliografia
Wykaz rysunków i tabel

Polecamy także:

Cena Profit24: 34,24 zł Cena katalogowa: 45,00 zł
Cena Profit24: 44,96 zł Cena katalogowa: 59,00 zł
Cena Profit24: 34,24 zł Cena katalogowa: 45,00 zł
Izdebski Hubert
Cena Profit24: 53,47 zł Cena katalogowa: 69,00 zł

Polecamy:

Cena Profit24: 34,30 zł Cena katalogowa: 45,00 zł
Cena Profit24: 38,11 zł Cena katalogowa: 50,00 zł
Cena Profit24: 65,56 zł Cena katalogowa: 90,00 zł
Szopik-Depczyńska Katarzyna
Cena Profit24: 45,71 zł Cena katalogowa: 52,00 zł
Cena Profit24: 48,55 zł Cena katalogowa: 59,00 zł
Rutkowski Ireneusz P.
Cena Profit24: 58,39 zł Cena katalogowa: 59,89 zł
Cena Profit24: 32,32 zł Cena katalogowa: 38,00 zł
Cena Profit24: 34,98 zł Cena katalogowa: 39,90 zł
Cena Profit24: 44,49 zł Cena katalogowa: 60,00 zł

Newsletter

Podaj e-mail aby otrzymywać informacje o nowościach i promocjach

Nowości działu językowego

Communication progressive perfectionnement + CD
Cena Profit24: 86,05 zł Cena katalogowa: 105,00 zł
Generation B2 podręcznik +  ćwiczenia + CD mp3 + DVD
Cena Profit24: 102,34 zł Cena katalogowa: 119,00 zł
Progetto Italiano Junior 1B PW 8 podręcznik
Cena Profit24: 28,13 zł Cena katalogowa: 32,00 zł

Nowości działu ogólnego

Duchy rebelii
Hamilton Alwyn
Cena Profit24: 27,73 zł Cena katalogowa: 39,90 zł
Lżejszy od fotografii. O Grzegorzu Ciechowskim
Cena Profit24: 39,42 zł Cena katalogowa: 58,00 zł
Kropla nadziei
Michalak Katarzyna
Cena Profit24: 26,05 zł Cena katalogowa: 36,90 zł

Profit24.pl

Profit24.pl to księgarnia posiadająca najszerszą ofertę na rynku wśród księgarń prawniczych, ekonomicznych i naukowych. Nasza księgarnia istnieje już 18 lat. Przez ten czas zdobyliśmy zaufanie setek tysięcy klientów, którzy docenili szeroki wybór publikacji, niskie ceny, szybką dostawę i profesjonalną obsługę.

Zapewniamy usługi na najwyższym poziomie, zarówno dla klientów indywidualnych, jak i instytucji publicznych i prywatnych. Realizujemy zamówienia na książki naukowe, prawnicze, ekonomiczne i medyczne.

W sposób indywidualny podchodzimy do obsługi klientów instytucjonalnych. Na stałe współpracujemy z bibliotekami, zarówno ogólnymi, jak i specjalistycznymi - zapewniając im najlepsze ceny, sprawną realizację i szeroką dostępność tytułów.

Nasza strona jest podzielona na trzy działy, w których nasi Klienci mogą znaleźć interesujące ich pozycje: Dział Naukowy, Dział Językowy i Dział Ogólny. Takie ułożenie pozwala na przejrzystą prezentację tytułów, dzięki czemu kupujący mogą swobodnie zapoznać się z naszą ofertą.

Dział naukowy zawiera w sobie kategorie takie jak: prawo, podatki i rachunkowość nieruchomości, ubezpieczenia, Unia Europejska, ekonomia, zarządzanie, marketing, finanse bankowość, geografia, turystyka, nauki społeczne i humanistyczne, nauki ścisłe i przyrodnicze, informatyka, technika, medycyna.

W swojej ofercie posiadamy szeroki wybór książek prawniczych wydawnictw takich jak: C.H. Beck, Wolters Kluwer, OD.Nowa i wielu innych.

 

 

W naszym serwisie znajdą Państwo kompleksowe opracowania z zakresu prawa cywilnego, karnego, handlowego i gospodarczego - począwszy od kodeksów, a skończywszy na komentarzach.

Księgarnia Profit24.pl powinna być także pierwszym wyborem dla aplikantów, którzy przygotowują się do zdania egzaminu. Znajdą oni na naszej stronie testy, komentarze, opracowania, egzaminy prawnicze i wiele innych pomocy naukowych, dzięki którym pytanie: jak zdać egzamin aplikancki, będzie jedynie wspomnieniem.

Jesteśmy także dumni z tego, że wielu prawników i kancelarii jest naszymi klientami. W swojej ofercie posiadamy zawsze aktualne wydania kodeksów, komentarzy i przepisów od najlepszych wydawców.

Także studenci znajdą u nas podręczniki i skrypty, które są wymagane na studiach, zarówno tych humanistycznych, jak i ścisłych. Z nami przygotowanie do sesji będzie dużo łatwiejsze.

Nasz dział medycyny posiada najlepsze książki medyczne na rynku, które zostały wydane przez wydawnictwa Edra Urban & Partner, Medycyna Praktyczna i PZWL. W swojej ofercie mamy zarówno profesjonalne opracowania cenionych profesorów, ale także mogą Państwo u nas znaleźć pozycje popularnonaukowe i ogólne, które dotyczą zdrowia i diety.

Profit24.pl to także wybór wydawnictw niszowych i pozycji niedostępnych w żadnej innej księgarni. Zachęcamy do zapoznania się z naszą ofertą, a jesteśmy pewni, że zostaną Państwo z nami już na stałe!

 

Pozdrawiamy serdecznie, zespół Profit24.pl