Witaj w Profit24.pl - Załóż konto | Zaloguj się | facebook | Pomoc |
wyszukiwanie zaawansowane »

Koszyk

Twój koszyk jest obecnie pusty
Tytuł książki: Ilość: Cena:

Indeksy:

Autorów   |   Wydawnictw   |   Serii
Innowacje w biznesie

Innowacje w biznesie

Język: polski
Rok wydania: 2018
Wydanie: 1
ISBN: 9788380855854
Wydawnictwo: DIFIN Spółka Akcyjna
Dodatkowe informacje:
Oprawa: miękka
Wymiary: B5
Liczba stron: 343
Język oryginalny: polski
Miasto: Warszawa
Dostępność:Od ręki
48.64 PLN Cena Profit24: 48,64 zł
Cena katalogowa: 65,00 zł
Koszt dostawy:
Paczka w RUCHu od 4,95 zł
Paczkomaty InPost od 8,95 zł
Poczta Polska Odbiór w punkcie od 9,95 zł
Poczta Polska doręczenie pod adres od 11,95 zł
FedEx - przesyłka kurierska od 12,95 zł
Książka dotyczy procesu znaczącego w rozwoju gospodarczym i społecznym. Innowacje stały się desygnatem współczesnych czasów i obejmują bardzo szeroki zakres: od wpływu na efekty gospodarowania do korzystnych zmian społecznych. Z punktu widzenia biznesu są znaczącą kompetencją, stanowiąc kluczowy zasób przedsiębiorstwa i instytucji.

Autorzy omówili istotę, zakres i współczesne znaczenie innowacji. W książce podkreślono znaczenie warunków dla innowacji, charakter realizacji, a także upowszechnienie, które wywołują zasadnicze zmiany społeczne. Są to elementy triady innowacyjnej i tylko ich spełnienie przynieść może oczekiwane korzyści.

Książka powstała z inicjatywy pracowników Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu przy współpracy pracowników innych uczelni wrocławskich zajmujących się innowacjami w biznesie.

Spis treści:

Wstęp

CZĘŚĆ I. INNOWACYJNOŚĆ W GOSPODARCE

Rozdział 1.1. Innowacje - zagadnienia ogólne i definicyjne

1.1.1. Istota innowacji
1.1.2. Proces innowacyjny
1.1.3. Innowacyjność jako imperatyw działania

Rozdział 1.2. Modele biznesu

1.2.1. Modele biznesu: znaczenie i funkcje
1.2.2. Tworzenie modeli biznesu
1.2.3. Rodzaje modeli biznesu
1.2.4. W poszukiwaniu strefy zysku - zmiany modeli biznesowych przedsiębiorstw

Rozdział 1.3. Innowacje jako fundament rozwoju organizacji w XXI w.

1.3.1. Wybrane aspekty teoretyczne innowacji
1.3.2. Typologia innowacji
1.3.3. Innowacje jako katalizator rozwoju organizacji w XXI w.

CZĘŚĆ II. ROLA I ZNACZENIE INSTYTUCJI OTOCZENIA BIZNESU A INNOWACYJNOŚĆ

Rozdział 2.1. Rola i znaczenie instytucji otoczenia biznesu we wspieraniu innowacyjności przedsiębiorstw na przykładzie działania polskich parków technologicznych

2.1.1. Systemowe podejście do procesów innowacyjnych
2.1.2. Regionalny wymiar procesów innowacyjnych
2.1.3. Wyodrębnianie się regionalnych systemów innowacji
2.1.4. Instytucje otoczenia biznesu - rola i znaczenie w regionalnych procesach proinnowacyjnych
2.1.5. Parki technologiczne w Polsce - wybrane zagadnienia

Rozdział 2.2. Transfer wiedzy, controlling, innowacje i wartość w relacjach B2B

2.2.1. Wpływ oferty na wartość biznesu nabywcy w relacjach b2b
2.2.2. Transfer wiedzy i innowacje
2.2.3. Kontrola i motywacja aktorów procesów tworzenia wartości oraz analiza wpływu transferu wiedzy i innowacji na wartość biznesu
2.2.4. Wzrost efektywności procesu sprzedaży i wzrost wartości biznesu
2.2.5. Nowy produkt i wzrost wartości biznesu
2.2.6. Implikacje menedżerskie - jakie działania podejmować, żeby zwiększyć  transfer wiedzy
2.2.7. Ograniczenia i wskazówki dla przyszłych badań problemu

Rozdział 2.3. Instytucjonalne narzędzia wsparcia dla innowacyjnych przedsiębiorstw typu start-up wysokich technologii w Polsce

2.3.1. Polityka spójności UE. Wzrost znaczenia partnerstw
2.3.2. Polityka proinnowacyjna w Polsce. Instrumenty wsparcia dla sektora MŚP
2.3.3. Studium przypadku. Firma XTPL SA

CZĘŚĆ III. INNOWACJE A MARKETING

Rozdział 3.1. Innowacje i marketing - charakter i znaczenie relacji

3.1.1. Procesy innowacji - opcja marketingowa. Ewolucja i znaczenie
3.1.2. Innowacyjność w kontekście procesu konsumpcji
3.1.3. Innowacyjność a zachowania menedżerów

Rozdział 3.2. Innowacje marketingowe w sektorze bankowym w Polsce

3.2.1. Istota, rodzaje i znaczenie innowacji w sektorze bankowym
3.2.2. Innowacyjność instytucji finansowych w Polsce w latach 2008-2014
3.2.3. Innowacje marketingowe instytucji finansowych w Polsce w latach 2008-2014, ze szczególnym uwzględnieniem banków
3.2.4. Innowacje marketingowe banków w Polsce - przykłady wdrożeń

Rozdział 3.3. Innowacje a zarządzanie produktem - jak budować produkty odnoszące sukces na rynku

3.3.1. Koncepcja marketingu w zarządzaniu przedsiębiorstwem
3.3.2. Innowacje i innowacyjność w zarządzaniu przedsiębiorstwem
3.3.3. Innowacyjność a produkt w marketingowej koncepcji zarządzania
3.3.4. Innowacyjność w procesie kreowania nowych produktów

Rozdział 3.4. Skuteczne zarządzanie procesami komunikacji jako element innowacyjnego zarządzania organizacją

3.4.1. Skuteczne zarządzanie procesami komunikacji
3.4.2. Procesy zarządzania wiedzą instrumentem innowacyjnej komunikacji
3.4.3. Innowacja - koncepcją w zarządzaniu przedsiębiorstwem
3.4.4. Rola zasobów ludzkich w innowacyjnym procesie budowania prawidłowej komunikacji

CZĘŚĆ IV. INNOWACYJNOŚĆ VS. TRADYCJA

Rozdział 4.1. Paradoksy innowacyjności przedsiębiorstw rodzinnych

4.1.1. Specyfika firm rodzinnych a specyfika innowacyjności
4.1.2. Czy przedsiębiorstwa rodzinne są innowacyjne z natury?
4.1.3. Janusowe oblicze innowacyjności firm rodzinnych

Rozdział 4.2. Innowacje w zarządzaniu usługami edukacyjnymi na przykładzie Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu

4.2.1. Pojęcie innowacji
4.2.2. Klasyfikacja innowacji
4.2.3. Innowacje organizacyjne instytucji edukacyjnych
4.2.4. Innowacje produktowe i procesowe w instytucjach edukacyjnych

Rozdział 4.3. Innowacje w zakresie nauczania - e-learning i technologie internetowe

4.3.1. Trendy e-learningowe na rok 2017
4.3.2. Rozwiązania e-learningowe
4.3.3. Nowoczesne platformy e-learningowe
4.3.4. Organizacja nauczania na platformie e-learningowej
4.3.5. Nowe technologie i trendy w e-learningu

CZĘŚĆ V. INNOWACYJNOŚĆ A NOWE TRENDY RYNKOWE

Rozdział 5.1. Rola startupów w budowaniu inteligentnego miasta

5.1.1. Startupy - próba definicji zjawiska
5.1.2. Rola startupów w podnoszeniu poziomu jakości życia w inteligentnych miastach

Rozdział 5.2. Crowdfunding jako forma innowacji internetowej

5.2.1. Crowdfunding jako jedna z form działań typu crowd w Internecie
5.2.2. Crowdfunding
5.2.3. Crowdfunding - modele, skuteczność, plan działania
5.2.4. Crowdfunding w Polsce - platformy Polakpotrafi.pl i siepomaga.pl - platforma sponsorska via filantropia

Rozdział 5.3. Projektowanie innowacji w oparciu o Design Thinking

5.3.1. Czym są innowacje - pojęcie i rodzaje
5.3.2. Skąd się biorą innowacje - modele procesu innowacyjnego/podejścia projektowe
5.3.3. Metoda Design Thinking - znaczenie dla innowacji, istota i specyfika

Bibliografia
Wykaz rysunków i tabel

Polecamy także:

Cena Profit24: 49,71 zł Cena katalogowa: 64,90 zł

Polecamy:

Cena Profit24: 34,10 zł Cena katalogowa: 45,00 zł
Cena Profit24: 39,49 zł Cena katalogowa: 50,00 zł
Cena Profit24: 65,35 zł Cena katalogowa: 90,00 zł
Szopik-Depczyńska Katarzyna
Cena Profit24: 46,23 zł Cena katalogowa: 52,00 zł
Cena Profit24: 56,34 zł Cena katalogowa: 59,00 zł
Rutkowski Ireneusz P.
Cena Profit24: 58,99 zł Cena katalogowa: 59,89 zł
Cena Profit24: 25,08 zł Cena katalogowa: 28,00 zł
Cena Profit24: 34,32 zł Cena katalogowa: 38,00 zł
Cena Profit24: 36,04 zł Cena katalogowa: 39,90 zł

Newsletter

Podaj e-mail aby otrzymywać informacje o nowościach i promocjach

Nowości działu językowego

Repetytorium Maturalne 2017 Angielski Poziom rozszerzony
Cena Profit24: 64,70 zł Cena katalogowa: 79,90 zł
Repetytorium Maturalne 2017 Angielski Poziom podstawowy
Cena Profit24: 56,61 zł Cena katalogowa: 69,90 zł
Linie 1 A1.1 Podręcznik z ćwiczeniami + DVD-ROM
Cena Profit24: 51,51 zł Cena katalogowa: 59,00 zł

Nowości działu ogólnego

Posłuszna żona
Fisher Kerry
Cena Profit24: 28,15 zł Cena katalogowa: 39,90 zł
Kontratyp
Mróz Remigiusz
Cena Profit24: 27,38 zł Cena katalogowa: 39,90 zł
Agonia. Lekarze i pacjenci w stanie krytycznym
Cena Profit24: 25,11 zł Cena katalogowa: 39,90 zł

Profit24.pl

Profit24 – profesjonalna księgarnia naukowa w zasięgu ręki

Profit 24 to internetowa księgarnia naukowa, dostarczająca od ponad 18 lat szeroki wybór opracowań naukowych, podręczników akademickich i książek z różnorodnych dziedzin wiedzy. Dbamy o to, aby nasz asortyment spełniał wysokie wymagania specjalistów – lekarzy, prawników, pracowników naukowych, pracowników instytucji i studentów, poszukujących najlepszych opracowań akademickich.

W naszej księgarni znajdziesz znane i sprawdzone opracowania naukowe, najlepsze książki medyczne, trudno dostępne tytuły i nowości wydawnicze z różnych dziedzin nauk. Realizujemy zarówno duże zamówienia dla instytucji, jak i zamówienia dla klientów prywatnych. Posiadamy też specjalistyczne księgarnie stacjonarne w Łodzi i Warszawie.

Szeroka oferta książek i opracowań naukowych

Księgarnia Profit24 to miejsce dla profesjonalistów, poszukujących najlepszych opracowań naukowych z medycyny, prawa, ekonomii, finansów i dziedzin humanistycznych. Szeroka oferta cenionych na rynku wydawnictw naukowych pozwala na samodzielne skompletowanie własnej, profesjonalnej bazy wiedzy. Dzięki regularnej współpracy z bibliotekami, instytucjami i kancelariami prawnymi mamy aktualny wgląd we wciąż zmieniające się potrzeby naszych klientów. Znamy wartość dobrych, specjalistycznych książek. Od wielu lat współpracujemy z najlepszymi wydawnictwami tworząc ofertę, spełniającą precyzyjne, różnorodne potrzeby klientów.

 

Internetowa księgarnia medyczna

W naszym serwisie znajdą Państwo kompleksowe opracowania z zakresu prawa cywilnego, karnego, handlowego i gospodarczego - począwszy od kodeksów, a skończywszy na komentarzach.

Specjalizujemy się w dostarczaniu opracowań z najbardziej wymagających dziedzin wiedzy. Jedną z nich jest medycyna. Profit24 może pochwalić się najbogatszą na rynku ofertą książek medycznych – dla studentów, lekarzy i pracowników naukowych. Dział książek medycznych jest podzielony tematycznie według najważniejszych dziedzin medycyny. Celujemy w ofertę aktualną, dopasowaną szczególnie do potrzeb studentów medycyny, poszukujących szybkiego dostępu do najnowszych wydań podręczników akademickich. W skład naszego asortymentu wchodzi też klasyczna literatura medyczna a w razie zainteresowania – możemy sprowadzić dodruk wybranych wydań.

Obsługa na piątkę z plusem!

Nasza oferta wciąż się poszerza. Nauka to nie wszystko! Oprócz opracowań, w księgarni Profit24 znajdziesz też nowości literatury pięknej, beletrystykę, poradniki, atlasy, audiobooki i płyty CD.

Potrzebujesz najnowszych wydań opracowań naukowych? Szukasz najszybszej metody zamówienia podręcznika akademickiego? Skontaktuj się z nami, a zamówimy dla Ciebie dowolne opracowanie i dostarczymy je tak szybko, jak to możliwe.