Witaj w Profit24.pl - Załóż konto | Zaloguj się | facebook | Pomoc |
wyszukiwanie zaawansowane »

Koszyk

Twój koszyk jest obecnie pusty
Tytuł książki: Ilość: Cena:

Indeksy:

Autorów   |   Wydawnictw   |   Serii
Jakość usług turystycznych i rekreacyjnych

Jakość usług turystycznych i rekreacyjnych

Język: polski
Rok wydania: 2018
Wydanie: 2
ISBN: 9788381020787
Wydawnictwo: CeDeWu
Dodatkowe informacje:
Oprawa: miekka
Wymiary: B5
Liczba stron: 235
Miasto: Warszawa
Dostępność:24h
49.28 PLN Cena Profit24: 49,28 zł
Cena katalogowa: 59,00 zł
Koszt dostawy:
Paczka w RUCHu od 6,95 zł
Poczta Polska Odbiór w punkcie od 7,95 zł
Paczkomaty InPost od 8,95 zł
Poczta Polska doręczenie pod adres od 9,95 zł
FedEx - przesyłka kurierska od 10,95 zł

W książce w sposób całościowy przedstawiono tematykę jakości w usługach turystycznych i rekreacyjnych. Autorzy opisali szczegółowo:

- normy jakościowe, które możliwe są do zastosowania w organizacjach turystycznych i rekreacyjnych,
- wytyczne standardów branżowych, m.in. dotyczące hoteli i innych obiektów, zakwaterowania, bezpieczeństwa w obsłudze ruchu turystycznego, przewodników turystycznych itd.,
- metody projektowania, pomiaru i standaryzacji jakości oraz wzbogacili je o najbardziej aktualne i nowatorskie, jak chociażby Design Thinking, czy propozycja sekwencji obsługi klienta z zastosowaniem autorskiej instrukcji postępowania.

Większość opisywanych metod i narzędzi poparta została przykładami praktycznymi. Książka ma charakter uniwersalny, do wykorzystania przez studentów kierunków turystyka, rekreacja, zarządzanie oraz innych, jak również praktyków (personel zarządzający i wykonawczy, zajmujący się szeroko rozumianą obsługą ruchu turystycznego i rekreacją, a także właścicieli tych podmiotów).


„...Na rynku księgarskim nie było dotychczas pozycji, która odnosiłaby się do jakości zarówno usług turystycznych, jak i rekreacyjnych.Autorzy podjęli skuteczną próbę przełożenia uniwersalnych wymagań norm międzynarodowych na realia branżowe, które zawierają szeroką gamę usług, np. hotelarskich, transportowych, rekreacyjnych, gastronomicznych, obsługi ruchu turystycznego i wiele innych. Istotnym walorem publikacji jest niewątpliwie fakt, że opisy metod, narzędzi czy wreszcie standardów zarządzania wzbogacone zostały przykładami praktycznymi."
Prof. nadzw. dr hab. Piotr Jedynak
Dyrektor Instytutu Ekonomii, Finansów i Zarządzania
Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie


„...Autorzy zawarli w publikacji: specyfikację i aktualizację norm branżowych; uwzględnienie rekreacji, która dotychczas w zakresie jakości nie była opisywana, a także uzupełnili dotychczas stosowane metody pomiaru i sterowania jakością w usługach turystycznych i rekreacyjnych o narzędzia współcześnie wykorzystywane... Książka ma duże walory użyteczne i poznawcze. Dotyka trudnej tematyki przedstawionej przystępnym językiem w interesujący sposób..."
Prof. nadzw. dr hab. Wiesław Drobek


Rozdział 1
Istota jakości oraz formuły jej ujmowania 11
1.1. Przyczyny narastających wymagań jakościowych 19
1.2. Normatywna interpretacja jakości 21
1.3. Procesowe podejście w zarządzaniu jakością 33
1.3.1. Zmienność procesów/odchylenia od standardów, jako stan niedotrzymywania jakości 40
1.3.2. Warunki zarządzania procesem, w tym dokumentacja standaryzująca jako element wiedzy skodyfikowanej w organizacji 44
1.4. Cechy jakościowe usług turystycznych i rekreacyjnych 46
1.5. Kategoryzacja i rekomendacja jako przykład działalności projakościowej w hotelarstwie 56

Rozdział 2
Zarządzanie jakością usług turystycznych i rekreacyjnych w świetle wymagań normy PN-EN ISO 9001:2009 oraz DIS ISO 9001:2015 61
2.1. Planowanie usług 62
2.1.1. Dokumentacja standaryzująca oraz nadzór nad zapisami 62
2.1.2. Projektowanie systemu zarządzania 67
2.2. Zarządzanie zasobami w podmiotach świadczących usługi turystyczne i rekreacyjne 75
2.3. Realizacja i nadzorowanie dostarczanych usług 83
2.3.1. Określenie wymagań i preorientacja usług 84
2.3.2. Projektowanie i modyfikacja usług 89
2.3.3. Nadzorowanie i realizacja usługi 95
2.4. Pomiary, analiza i doskonalenie usług 98
2.4.1. Badanie zadowolenia klienta oraz audyt wewnętrzny 99
2.4.2. Monitorowanie oraz pomiary procesów i usług 105
2.4.3. Doskonalenie poprzez działania korygujące i zapobiegawcze 108
2.4.4. Porównanie wymagań ISO 9001:2008 oraz DIS ISO 9001:2015 110

Rozdział 3
Metody i narzędzia projektowania, oceny, doskonalenia oraz rozwiązywania problemów jakości w usługach turystycznych i rekreacyjnych 115
3.1. Filozofia Total Quality Management i modele doskonałości 115
3.2. Samoocena w świetle wytycznych normy PN-EN ISO 9004:2010 - Zarządzanie ukierunkowane na trwały sukces organizacji 126
3.3. Wybrane metody projektowania oraz doskonalenia jakości w usługach turystycznych i rekreacyjnych 138
3.3.1. Kwestionariusz Kano 138
3.3.2. Servqual 145
3.4. Design Thinking oraz myślenie projektowe w usługach turystycznych i rekreacyjnych 157
3.5. Implementacja rozwiązań projektowych oraz realizacja przedsięwzięć zgodnie z PN-ISO 10005, PN-ISO 10006 oraz PN-ISO 10007 164

Rozdział 4
Klient jako podmiot jakości w usługach turystycznych i rekreacyjnych 175
4.1. Klienci usług turystycznych i rekreacyjnych oraz ich decyzje zakupowe 175
4.2. Wytyczne standardów dotyczących spełniania wymagań klientów wg PN-ISO 10001, PN-ISO 10002, PN-ISO 10003 185
4.3. Marketing relacji w usługach turystycznych i rekreacyjnych 197
4.4. Standardy obsługi klienta oraz savoir vivre w turystyce i rekreacji 208

Bibliografia 221
Spis tabel 235
Spis schematów 237 Kierownik Katedry Geografii i Ekonomiki Turystyki
Instytut Turystyki i Rekreacji, Politechnika Opolska

Inni klienci kupili również:

Prawo międzynarodowe publiczne
Bierzanek Remigiusz
Cena Profit24: 46,06 zł Cena katalogowa: 59,00 zł
Reklama
Nowacki Robert
Cena Profit24: 20,30 zł Cena katalogowa: 27,00 zł
Wstęp do studiów europejskich. Zagadnienia teoretyczne i metodologiczne
Cena Profit24: 38,28 zł Cena katalogowa: 39,90 zł
Enterprise 3 Pre-intermed. SB EXPRESS PUBLISHING
Cena Profit24: 56,58 zł Cena katalogowa: 68,50 zł
Zarządzanie zasobami ludzkimi
Cena Profit24: 60,39 zł Cena katalogowa: 79,00 zł
Język łaciński dla prawników
Cena Profit24: 37,72 zł Cena katalogowa: 49,00 zł
Etyka mediów
Czarnecki Paweł
Cena Profit24: 28,51 zł Cena katalogowa: 31,00 zł
Controlling Teoria zastosowania
Marciniak Stanisław
Cena Profit24: 49,00 zł Cena katalogowa: 49,00 zł
Kodeks Napoleona. Historia i współczesność
Cena Profit24: 57,89 zł Cena katalogowa: 75,00 zł
Strategiczne budowanie konkurencyjności gospodarki
Jagiełłó Elżbieta Małgorzata
Cena Profit24: 35,85 zł Cena katalogowa: 39,90 zł
Dekada Wal-Marta
Robert Slater
Cena Profit24: 35,27 zł Cena katalogowa: 42,00 zł
Wybrane zagadnienia finansów przedsiębiorstw
Cena Profit24: 44,37 zł Cena katalogowa: 49,90 zł
Technika prawodawcza
Gromski Włodzimierz
Cena Profit24: 35,55 zł Cena katalogowa: 39,99 zł
Kulturowe ramy zachowań społecznych
Cena Profit24: 108,73 zł Cena katalogowa: 129,00 zł
Podstawy statystyki
praca zbiorowa pod redakcją Starzyńskiej Wacławy
Cena Profit24: 22,72 zł Cena katalogowa: 29,00 zł
Konkurencyjność w międzynarodowym i globalnym handlu technologiami
Cena Profit24: 30,23 zł Cena katalogowa: 34,00 zł

Polecamy także:

Wites Tomasz
Cena Profit24: 29,67 zł Cena katalogowa: 42,00 zł

Newsletter

Podaj e-mail aby otrzymywać informacje o nowościach i promocjach

Nowości działu naukowego

Instrukcje księgowe i podatkowe 2019 + płyta CD
Cena Profit24: 159,13 zł Cena katalogowa: 179,00 zł
Podatek VAT w kulturze
Cena Profit24: 61,34 zł Cena katalogowa: 69,00 zł
Aplikacja sędziowska i prokuratorska. Testy, kazusy, wskazówki
Cena Profit24: 132,46 zł Cena katalogowa: 149,00 zł

Nowości działu językowego

Explore Treetops Podręcznik dla klasy III
Cena Profit24: 30,59 zł Cena katalogowa: 34,40 zł
Business Partner A2+ Coursebook
Cena Profit24: 87,32 zł Cena katalogowa: 92,90 zł
Business Partner A2+ Workbook
Williamson Madeleine
Cena Profit24: 44,37 zł Cena katalogowa: 49,90 zł

Profit24.pl

Profit24 – profesjonalna księgarnia naukowa w zasięgu ręki

Profit 24 to internetowa księgarnia naukowa, dostarczająca od ponad 18 lat szeroki wybór opracowań naukowych, podręczników akademickich i książek z różnorodnych dziedzin wiedzy. Dbamy o to, aby nasz asortyment spełniał wysokie wymagania specjalistów – lekarzy, prawników, pracowników naukowych, pracowników instytucji i studentów, poszukujących najlepszych opracowań akademickich.

W naszej księgarni znajdziesz znane i sprawdzone opracowania naukowe, najlepsze książki medyczne, trudno dostępne tytuły i nowości wydawnicze z różnych dziedzin nauk. Realizujemy zarówno duże zamówienia dla instytucji, jak i zamówienia dla klientów prywatnych. Posiadamy też specjalistyczne księgarnie stacjonarne w Łodzi i Warszawie.

Szeroka oferta książek i opracowań naukowych

Księgarnia Profit24 to miejsce dla profesjonalistów, poszukujących najlepszych opracowań naukowych z medycyny, prawa, ekonomii, finansów i dziedzin humanistycznych. Szeroka oferta cenionych na rynku wydawnictw naukowych pozwala na samodzielne skompletowanie własnej, profesjonalnej bazy wiedzy. Dzięki regularnej współpracy z bibliotekami, instytucjami i kancelariami prawnymi mamy aktualny wgląd we wciąż zmieniające się potrzeby naszych klientów. Znamy wartość dobrych, specjalistycznych książek. Od wielu lat współpracujemy z najlepszymi wydawnictwami tworząc ofertę, spełniającą precyzyjne, różnorodne potrzeby klientów.

 

Internetowa księgarnia medyczna

W naszym serwisie znajdą Państwo kompleksowe opracowania z zakresu prawa cywilnego, karnego, handlowego i gospodarczego - począwszy od kodeksów, a skończywszy na komentarzach.

Specjalizujemy się w dostarczaniu opracowań z najbardziej wymagających dziedzin wiedzy. Jedną z nich jest medycyna. Profit24 może pochwalić się najbogatszą na rynku ofertą książek medycznych – dla studentów, lekarzy i pracowników naukowych. Dział książek medycznych jest podzielony tematycznie według najważniejszych dziedzin medycyny. Celujemy w ofertę aktualną, dopasowaną szczególnie do potrzeb studentów medycyny, poszukujących szybkiego dostępu do najnowszych wydań podręczników akademickich. W skład naszego asortymentu wchodzi też klasyczna literatura medyczna a w razie zainteresowania – możemy sprowadzić dodruk wybranych wydań.

Obsługa na piątkę z plusem!

Nasza oferta wciąż się poszerza. Nauka to nie wszystko! Oprócz opracowań, w księgarni Profit24 znajdziesz też nowości literatury pięknej, beletrystykę, poradniki, atlasy, audiobooki i płyty CD.

Potrzebujesz najnowszych wydań opracowań naukowych? Szukasz najszybszej metody zamówienia podręcznika akademickiego? Skontaktuj się z nami, a zamówimy dla Ciebie dowolne opracowanie i dostarczymy je tak szybko, jak to możliwe.