Witaj w Profit24.pl - Załóż konto | Zaloguj się | facebook | Pomoc |
wyszukiwanie zaawansowane »

Koszyk

Twój koszyk jest obecnie pusty
Tytuł książki: Ilość: Cena:

Indeksy:

Autorów   |   Wydawnictw   |   Serii
Marka modowa. Jak zrozumieć konsumenta mody i stworzyć markę szytą na miarę

Marka modowa. Jak zrozumieć konsumenta mody i stworzyć markę szytą na miarę

Język: polski
Rok wydania: 2018
Wydanie: 1
ISBN: 9788320823141
Dodatkowe informacje:
Oprawa: miekka
Wymiary: B5
Liczba stron: 222
Miasto: Warszawa
Dostępność:36h
41.74 PLN Cena Profit24: 41,74 zł
Cena katalogowa: 59,90 zł
Koszt dostawy:
Paczka w RUCHu od 5,99 zł
Poczta Polska Odbiór w punkcie od 9,99 zł
Poczta Polska doręczenie pod adres od 10,99 zł
InPost Paczkomaty 24/7 od 11,99 zł
InPost - przesyłka kurierska od 12,99 zł
FedEx - przesyłka kurierska od 12,99 zł

 

Opis: 

Marka modowa. Jak zrozumieć konsumenta i stworzyć markę szytą na miarę? stanowi spójną tematycznie publikację, przedstawiającą w sposób oryginalny i twórczy wielowymiarowe związki między kształtowaniem zachowań konsumentów a modą. To nie jest książka o projektowaniu odzieży, ale o budowaniu marek modowych. Ambicją Autorów było dostarczenie osobom zainteresowanym wykreowaniem lub wzmocnieniem już istniejącej marki modowej niezbędnej wiedzy oraz wielu praktycznych wskazówek. W książce połączono zatem aspiracje naukowe z praktyką biznesową, a także spojrzenie socjologiczne z podejściem typowo marketingowym. Podstawą jej przygotowania były obszerne badania konsumentów mody, zrealizowane za pomocą wielu, głównie jakościowych metod.

 

Niniejsza publikacja jest przeznaczona nie tylko dla kadry naukowej i studentów zarządzania i marketingu oraz kierunków związanych z projektowaniem mody, ale także dla osób rozpoczynających swoją przygodę w branży odzieżowej oraz menedżerów z pewnym doświadczeniem zawodowym, którzy szukają dla siebie inspiracji lub starają się pogłębić wiedzę na temat marek modowych.

 

Spis treści

 

Wstęp

 

CZĘŚĆ I. Jak zrozumieć konsumenta mody?

 

1. Ważna moda: zainteresowanie Polek modą i jego przejawy
1.1. Moda jest ważna. Przejawy zainteresowania modą
1.2. Różne podejścia do mody
1.3. Napięcia i paradoksy
1.3.1. Moda tak, śledzenie trendów niekoniecznie
1.3.2. Oryginalność vs. dopasowanie (a sprawa polska)
1.4. Niewidzialna nazwa

 

2. Mapa mody: metafory i obrazy mody w narracjach współczesnych Polek
2.1. Jedenaście metafor mody
2.2. Moda odbierana zmysłami
2.2.1. Słodko-gorzko, dobre restauracje i modowy „kwas"
2.2.2. Plusz, woda i szorstko-gładkość
2.2.3. Modowa paleta barw
2.2.4. Wszystkie dźwięki mody
2.2.5. Zapach mody
2.2.6. Modowa paleta uczuć
2.3. „Moja moda" i „moda zewnętrzna"

 

3. Mikrostrategie codzienności: moda i ubieranie się jako narzędzie zarządzania codziennym dobrostanem
3.1. Moda jako „skrzynka z narzędziami"
3.2. Różne potrzeby w różnym wieku

 

4. Marka, moda i wygoda. Polki na zakupach odzieżowych
4.1. Jak kupują Polki w różnym wieku?
4.2. Strategie poruszania się po galerii i po sklepie
4.3. Sześć uniwersalnych kryteriów wyboru odzieży
4.4. Źródła informacji i inspiracji w procesie zakupu modowego

 

5. Prawdziwe miłości, przelotne romanse i związki z rozsądku - relacje Polek z markami modowymi
5.1. „Moje marki" i „marki marzeń"
5.1.1. Bezpieczne wybory, głód rzeczy i królowa ZARA
5.1.2. Głód doświadczeń, luźne związki i poszukiwanie spójności
5.1.3. ,,Jola lojalna'', luksusowe ciągoty i wygoda ponad wszystko
5.2. Młode polskie marki - wysokie ceny i perełki w „szarym dresowym morzu"
5.3. Przelotne romanse, prawdziwe miłości i związki z rozsądku

 

6. Moda etyczna

 

7. Jak wykorzystać wyniki badań konsumentek mody w szyciu marki na miarę?

 

CZĘŚĆ II. Jak stworzyć markę szytą na miarę?

 

8. Model marki modowej
8.1. Marka i jej kapitał
8.2. Mózg kupującego markę
8.3. FRED, czyli co decyduje o sile marki?
8.4. ,,Od przybytku głowa nie boli", czyli zarządzanie portfelem marek
8.5. Składowe modelu marki modowej

 

9. O toczenie marki modowej
9.1. PEST oddziałuje na całą branżę modową
9.1.1. Otoczenie polityczno-prawne
9.1.2. Otoczenie ekonomiczne
9.1.3. Otoczenie społeczne
9.1.4. Otoczenie technologiczne
9.2. KKDP: Konkurenci, Konsumenci, Dostawcy i Pośrednicy
9.2.1. Konkurenci
9.2.2. Konsumenci
9.3. Badania własne oraz źródła wtórne

 

10. M oda jako tło marki
10.1. Moda - jak ją rozumieć?
10.2. Czy moda jest trendy? O trendach w modowym biznesie
10.3. Moda modę goni. Cykl mody wczoraj i dziś
10.4. Moda modzie nierówna - piramida mody
10.5. Moda wyszła na ulicę. Moda uliczna a biznes
10.6. „Myśl globalnie, działaj lokalnie", czyli o modzie coraz bardziej globalnej

 

11. Misja i opowieść marki
11.1. ,,Dawno, dawno temu...", czyli o co chodzi w budowaniu opowieści marki?
11.2. „Chodź, opowiem Ci bajeczkę...", czyli jak stworzyć opowieść marki?
11.3. Miejsce kreatora w opowieści marki
11.4. Zarządzanie opowieścią marki
11.5. Mission (im-) possible. Tworzenie misji marki

 

12. Identyfikatory marki modowej
12.1. Przesłanki i kryteria wyboru identyfikatorów marki
12.2. Nazwa marki
12.3. Zapis nazwy marki
12.4. Rejestracja znaków towarowych w Polsce i Europie (EUIPO)

 

13. Miejsca sprzedaży marki modowej
13.1. Wybór miejsc sprzedaży marki modowej
13.2. Własne sklepy stacjonarne
13.2.1. Lokalizacja
13.2.2. Architektura
13.2.3. Atmosfera
13.3. Własny e-sklep
13.4. Pozostałe formy miejsc sprzedaży

 

14. Komunikacja marki modowej
14.1. Znaczenie komunikacji, czyli dlaczego w branży modowej bez komunikacji ani rusz?
14.2. ,,Jeden obraz wart tysiąc słów", czyli o komunikacji wizualnej w modzie
14.3. Kanały komunikacji, czyli jaką drogą dotrzeć do odbiorcy?
14.3.1. Mass media
14.3.2. Public relations
14.3.3. Pokazy mody
14.3.4. Targi mody
14.3.5. Strona internetowa
14.3.6. Reklama online
14.3.7. Social media
14.3.8. Blogi modowe .
14.3.9. Aplikacje mobilne
14.4. Kuszący świat celebrytów. Wsparcie się celebrytami w komunikacji marki
14.5. Co-branding. Co dwie marki to nie jedna
14.6. Strategia komunikacji, czyli jak to zrobić, żeby było dobrze?
14.7. Pomiar efektów komunikacyjnych
14.7.1. Wskaźniki skuteczności komunikacji marki
14.7.2. Wskaźniki związania się z marką

 

15. Kolekcja
15.1. Powstawanie produktu odzieżowego - rzemieślnictwo czy wizjonerstwo?
15.2. Zarządzanie kolekcją
15.3. Ubranie czy tożsamość, czyli za co płacą klienci?

 

Inni klienci kupili również:

Moda Projektowanie
Jones Sue Jenkyn
Cena Profit24: 47,24 zł Cena katalogowa: 69,00 zł
Każdemu sprzedasz wszystko co zechcesz
Cena Profit24: 15,39 zł Cena katalogowa: 18,13 zł
Sztuka skutecznej sprzedaży
Cena Profit24: 35,77 zł Cena katalogowa: 38,85 zł
Marketing mix produktów cukierniczych oparty na zasadach zrównoważonego rozwoju
Cena Profit24: 59,01 zł Cena katalogowa: 65,00 zł
Strategie marketingowe w turystyce
Cena Profit24: 37,25 zł Cena katalogowa: 38,00 zł
Techniki negocjacyjne
Kałucki Krzysztof
Cena Profit24: 38,98 zł Cena katalogowa: 45,99 zł
Marketing banku
Grzywacz Jacek
Cena Profit24: 43,19 zł Cena katalogowa: 48,00 zł
Inteligentny rozwój firmy rodzinnej a współczesne wartości
Cena Profit24: 59,31 zł Cena katalogowa: 65,00 zł
Mali mogą więcej
Antczak Gabriela
Cena Profit24: 20,32 zł Cena katalogowa: 24,99 zł
Społeczność wokół marki. Geneza Koncepcja Badania
Cena Profit24: 35,81 zł Cena katalogowa: 49,90 zł
Zarządzanie współczesnymi przedsiębiorstwami t.7
Cena Profit24: 50,35 zł Cena katalogowa: 59,00 zł
Makromarketing. Nauka o makromarketingu wobec problemów społecznych i środowiskowych
Cena Profit24: 58,61 zł Cena katalogowa: 79,91 zł
Standaryzacja instrumentów marketingu-mix na przykładzie korporacji międzynarodowych w polsce
Cena Profit24: 39,91 zł Cena katalogowa: 47,00 zł
Customer engagement. Management practices in the consumer goods and services sector
Cena Profit24: 49,93 zł Cena katalogowa: 55,00 zł
Sponsoring. klucz nowoczesnego marketingu
Cena Profit24: 67,24 zł Cena katalogowa: 79,80 zł

Newsletter

Podaj e-mail aby otrzymywać informacje o nowościach i promocjach

Nowości działu językowego

Język angielski w weterynarii
Cena Profit24: 50,62 zł Cena katalogowa: 60,00 zł
Język angielski w fotografii
Cena Profit24: 51,15 zł Cena katalogowa: 60,00 zł
A Cure for Darkness
Riley Alex
Cena Profit24: 89,31 zł Cena katalogowa: 95,00 zł

Nowości działu ogólnego

Pewny start Zajęcia rewalidacyjne Orientacja przestrzenna Karty pracy poziom 3
Cena Profit24: 64,13 zł Cena katalogowa: 65,63 zł
Pewny start Zajęcia rewalidacyjne Percepcja słuchowa Karty pracy z płytą CD poziom 3
Cena Profit24: 64,11 zł Cena katalogowa: 65,63 zł
Pewny start Zaśpiewajmy razem Zeszyt plastyczno-grafomotoryczny z symbolami PCS
Cena Profit24: 38,82 zł Cena katalogowa: 39,38 zł

Profit24.pl

Profit24 – profesjonalna księgarnia naukowa w zasięgu ręki

Profit 24 to internetowa księgarnia naukowa, dostarczająca od ponad 18 lat szeroki wybór opracowań naukowych, podręczników akademickich i książek z różnorodnych dziedzin wiedzy. Dbamy o to, aby nasz asortyment spełniał wysokie wymagania specjalistów – lekarzy, prawników, pracowników naukowych, pracowników instytucji i studentów, poszukujących najlepszych opracowań akademickich.

W naszej księgarni znajdziesz znane i sprawdzone opracowania naukowe, najlepsze książki medyczne, trudno dostępne tytuły i nowości wydawnicze z różnych dziedzin nauk. Realizujemy zarówno duże zamówienia dla instytucji, jak i zamówienia dla klientów prywatnych. Posiadamy też specjalistyczne księgarnie stacjonarne w Łodzi i Warszawie.

Szeroka oferta książek i opracowań naukowych

Księgarnia Profit24 to miejsce dla profesjonalistów, poszukujących najlepszych opracowań naukowych z medycyny, prawa, ekonomii, finansów i dziedzin humanistycznych. Szeroka oferta cenionych na rynku wydawnictw naukowych pozwala na samodzielne skompletowanie własnej, profesjonalnej bazy wiedzy. Dzięki regularnej współpracy z bibliotekami, instytucjami i kancelariami prawnymi mamy aktualny wgląd we wciąż zmieniające się potrzeby naszych klientów. Znamy wartość dobrych, specjalistycznych książek. Od wielu lat współpracujemy z najlepszymi wydawnictwami tworząc ofertę, spełniającą precyzyjne, różnorodne potrzeby klientów.

 

Internetowa księgarnia medyczna

W naszym serwisie znajdą Państwo kompleksowe opracowania z zakresu prawa cywilnego, karnego, handlowego i gospodarczego - począwszy od kodeksów, a skończywszy na komentarzach.

Specjalizujemy się w dostarczaniu opracowań z najbardziej wymagających dziedzin wiedzy. Jedną z nich jest medycyna. Profit24 może pochwalić się najbogatszą na rynku ofertą książek medycznych – dla studentów, lekarzy i pracowników naukowych. Dział książek medycznych jest podzielony tematycznie według najważniejszych dziedzin medycyny. Celujemy w ofertę aktualną, dopasowaną szczególnie do potrzeb studentów medycyny, poszukujących szybkiego dostępu do najnowszych wydań podręczników akademickich. W skład naszego asortymentu wchodzi też klasyczna literatura medyczna a w razie zainteresowania – możemy sprowadzić dodruk wybranych wydań.

Obsługa na piątkę z plusem!

Nasza oferta wciąż się poszerza. Nauka to nie wszystko! Oprócz opracowań, w księgarni Profit24 znajdziesz też nowości literatury pięknej, beletrystykę, poradniki, atlasy, audiobooki i płyty CD.

Potrzebujesz najnowszych wydań opracowań naukowych? Szukasz najszybszej metody zamówienia podręcznika akademickiego? Skontaktuj się z nami, a zamówimy dla Ciebie dowolne opracowanie i dostarczymy je tak szybko, jak to możliwe.