Witaj w Profit24.pl - Załóż konto | Zaloguj się | facebook | Pomoc |
wyszukiwanie zaawansowane »

Koszyk

Twój koszyk jest obecnie pusty
Tytuł książki: Ilość: Cena:

Indeksy:

Autorów   |   Wydawnictw   |   Serii
Marka przywództwa

Marka przywództwa

Jak rozwijać liderów nastawionych na potrzeby klienta i zapewnić firmie ciągłość dobrego przywództwa
Tytuł oryginalny: LEADERSHIP BRAND
Język: polski
Rok wydania: 2010
Wydanie: 1
ISBN: 9788362195510
Wydawnictwo: MT Biznes
Dodatkowe informacje:
Oprawa: miękka
Wymiary: B5
Liczba stron: 304
Język oryginalny: angielski
Tłumacz: Konrad Pawłowski
Miasto: Warszawa
36.31 PLN Cena Profit24: 36,31 zł
Cena katalogowa: 39,90 zł
Koszt dostawy:
Paczka w RUCHu od 5,99 zł
InPost - przesyłka kurierska od 10,99 zł
Poczta Polska Odbiór w punkcie od 10,99 zł
Paczkomaty InPost od 11,99 zł
Poczta Polska doręczenie pod adres od 11,99 zł
FedEx - przesyłka kurierska od 11,99 zł

Słowa kluczowe

Motto marki Wal-Marta – „codziennie niskie ceny” – jest skierowane do rodzin. Nie jest przypadkiem, że menedżerowie tej sieci znani są z nieustannego zwracania uwagi na koszty. Firma Apple to innowacyjność i eleganckie wzornictwo, a jej liderzy charakteryzują się kreatywnym myśleniem i dostarczaniem najbardziej zaawansowanych produktów i usług.
Czy twoi liderzy efektywnie przyczyniają się do spełniania obietnic danych przez firmę klientom i inwestorom? Jeżeli tak, to twoja firma ma markę przywództwa, która wyróżnia ją w oczach klientów i inwestorów.
Przedstawiona w tej książce koncepcja marki przywództwa silnie rozróżnia przywódców (liderów) i przywództwo. Dave Ulrich i Norm Smallwood podkreślają, że dobrzy liderzy przychodzą i odchodzą, jednak system przywództwa organizacji musi zapewniać otrzymywanie odpowiednich rezultatów w długiej perspektywie czasowej, by oczekiwania klientów i inwestorów były zaspokojone.
W Marce przywództwa Ulrich i Smallwood pokazują przewagę tej marki nad marką korporacyjną. Za pomocą wiarygodnych danych udowadniają, że organizacja, której liderzy ucieleśniają pożądaną markę, będzie miała wyższą wartość rynkową niż firmy konkurencyjne. Innymi słowy, marka przywództwa jest źródłem realnej wartości, a autorzy po raz pierwszy pokazują krok po kroku, jak ją stworzyć.
Struktura książki oparta jest na sześciu krokach budowania marki przywództwa; poszczególne rozdziały mówią o tym jak:
• stworzyć cel dla marki przywództwa
• ocenić liderów w odniesieniu do wymagań związanych z marką
• zmierzyć zwrot z inwestycji w markę przywództwa
• zbudować świadomość marki przywództwa u kluczowych interesariuszy

Każdy rozdział zawiera praktyczne narzędzia oraz metody oceny, by pomóc monitorować postępy w budowaniu marki przywództwa członkom zarządów, menedżerom wysokiego szczebla, profesjonalistom HR i innym osobom zaangażowanym w jej kreowanie.
Z czego – twoim zdaniem – powinni być znani liderzy w twojej firmie?

Inni klienci kupili również:

Globalizacja, kryzys i co dalej?
Kołodko Grzegorz W.
Cena Profit24: 35,36 zł Cena katalogowa: 49,00 zł
Vademecum pism i umów dla Prezesa spółki z o.o. + CD
Cena Profit24: 121,99 zł Cena katalogowa: 149,00 zł
Marketing przedsiębiorstw usługowych...
Pluta-Olearnik Mirosława
Cena Profit24: 49,15 zł Cena katalogowa: 59,90 zł
Controlling w działalności przedsiębiorstwa
Cena Profit24: 51,17 zł Cena katalogowa: 67,90 zł
Współpraca z otoczeniem w misjach i strategiach szkół wyższych
Cena Profit24: 72,14 zł Cena katalogowa: 79,00 zł
Organizacja sprzedaży z wykorzystaniem programu Subiekt GT
Cena Profit24: 26,12 zł Cena katalogowa: 29,00 zł
Innowacje w zrównoważonym rozwoju organizacji
Cena Profit24: 54,06 zł Cena katalogowa: 55,00 zł
Organizacja imprez. Kreowanie zdrowego stylu życia
Cena Profit24: 35,76 zł Cena katalogowa: 39,00 zł
Egzamin zawodowy Technik organizacji reklamy AU.29 i AU.30
Cena Profit24: 21,97 zł Cena katalogowa: 25,00 zł
Nowoczesne trendy w zarządzaniu
Cena Profit24: 25,40 zł Cena katalogowa: 31,50 zł
Dynamiczne zarządzanie relacjami w kreacji sukcesu przedsiębiorstwa
29,00 zł Cena katalogowa: 29,00 zł
Zaangażowanie społeczne przedsiębiorstw jako element marketingu wartości
Cena Profit24: 63,69 zł Cena katalogowa: 84,00 zł
Czy to nie oczywiste?!
Goldratt Eliyahu M.
87,00 zł Cena katalogowa: 87,00 zł
Audyt wewnętrzny w sektorze publicznym
Cena Profit24: 44,54 zł Cena katalogowa: 55,00 zł
Dylemat przełomowej innowacji
Cena Profit24: 54,16 zł Cena katalogowa: 59,00 zł
Haccp w piekarni. teoria i praktyka
Cena Profit24: 32,34 zł Cena katalogowa: 35,00 zł

Polecamy:

Hereźniak Marta
Cena Profit24: 38,50 zł Cena katalogowa: 52,90 zł

Newsletter

Podaj e-mail aby otrzymywać informacje o nowościach i promocjach

Nowości działu językowego

Nuovissimo Progetto italiano 3 Quaderno degli esercizi C1
Cena Profit24: 56,48 zł Cena katalogowa: 60,90 zł
Nuovissimo Progetto italiano 3 Libro dello studente + CD
Cena Profit24: 99,23 zł Cena katalogowa: 107,00 zł
Peter Rabbit Christmas Fun Sticker Activity Book
Cena Profit24: 27,47 zł Cena katalogowa: 29,00 zł

Nowości działu ogólnego

Germanofil
Zychowicz Piotr
Cena Profit24: 33,64 zł Cena katalogowa: 49,90 zł
Historia terroryzmu Od starożytności do Da’isz
Cena Profit24: 47,02 zł Cena katalogowa: 69,00 zł
Córka
Ragde Anne B.
Cena Profit24: 24,25 zł Cena katalogowa: 39,90 zł

Profit24.pl

Profit24 – profesjonalna księgarnia naukowa w zasięgu ręki

Profit 24 to internetowa księgarnia naukowa, dostarczająca od ponad 18 lat szeroki wybór opracowań naukowych, podręczników akademickich i książek z różnorodnych dziedzin wiedzy. Dbamy o to, aby nasz asortyment spełniał wysokie wymagania specjalistów – lekarzy, prawników, pracowników naukowych, pracowników instytucji i studentów, poszukujących najlepszych opracowań akademickich.

W naszej księgarni znajdziesz znane i sprawdzone opracowania naukowe, najlepsze książki medyczne, trudno dostępne tytuły i nowości wydawnicze z różnych dziedzin nauk. Realizujemy zarówno duże zamówienia dla instytucji, jak i zamówienia dla klientów prywatnych. Posiadamy też specjalistyczne księgarnie stacjonarne w Łodzi i Warszawie.

Szeroka oferta książek i opracowań naukowych

Księgarnia Profit24 to miejsce dla profesjonalistów, poszukujących najlepszych opracowań naukowych z medycyny, prawa, ekonomii, finansów i dziedzin humanistycznych. Szeroka oferta cenionych na rynku wydawnictw naukowych pozwala na samodzielne skompletowanie własnej, profesjonalnej bazy wiedzy. Dzięki regularnej współpracy z bibliotekami, instytucjami i kancelariami prawnymi mamy aktualny wgląd we wciąż zmieniające się potrzeby naszych klientów. Znamy wartość dobrych, specjalistycznych książek. Od wielu lat współpracujemy z najlepszymi wydawnictwami tworząc ofertę, spełniającą precyzyjne, różnorodne potrzeby klientów.

 

Internetowa księgarnia medyczna

W naszym serwisie znajdą Państwo kompleksowe opracowania z zakresu prawa cywilnego, karnego, handlowego i gospodarczego - począwszy od kodeksów, a skończywszy na komentarzach.

Specjalizujemy się w dostarczaniu opracowań z najbardziej wymagających dziedzin wiedzy. Jedną z nich jest medycyna. Profit24 może pochwalić się najbogatszą na rynku ofertą książek medycznych – dla studentów, lekarzy i pracowników naukowych. Dział książek medycznych jest podzielony tematycznie według najważniejszych dziedzin medycyny. Celujemy w ofertę aktualną, dopasowaną szczególnie do potrzeb studentów medycyny, poszukujących szybkiego dostępu do najnowszych wydań podręczników akademickich. W skład naszego asortymentu wchodzi też klasyczna literatura medyczna a w razie zainteresowania – możemy sprowadzić dodruk wybranych wydań.

Obsługa na piątkę z plusem!

Nasza oferta wciąż się poszerza. Nauka to nie wszystko! Oprócz opracowań, w księgarni Profit24 znajdziesz też nowości literatury pięknej, beletrystykę, poradniki, atlasy, audiobooki i płyty CD.

Potrzebujesz najnowszych wydań opracowań naukowych? Szukasz najszybszej metody zamówienia podręcznika akademickiego? Skontaktuj się z nami, a zamówimy dla Ciebie dowolne opracowanie i dostarczymy je tak szybko, jak to możliwe.