Witaj w Profit24.pl - Załóż konto | Zaloguj się | facebook | Pomoc |
wyszukiwanie zaawansowane »

Koszyk

Twój koszyk jest obecnie pusty
Tytuł książki: Ilość: Cena:

Indeksy:

Autorów   |   Wydawnictw   |   Serii
Marketing 3.0

Marketing 3.0

Dobry produkt? Zadowolony klient? Spełniony człowiek!
Język: polski
Rok wydania: 2010
Wydanie: 1
ISBN: 9788362195923
Wydawnictwo: MT Biznes
Dodatkowe informacje:
Oprawa: twarda
Wymiary: B5
Liczba stron: 200
Miasto: Warszawa
32.43 PLN Cena Profit24: 32,43 zł
Cena katalogowa: 49,90 zł
Koszt dostawy:
Paczka w RUCHu od 5,99 zł
InPost - przesyłka kurierska od 10,99 zł
Poczta Polska Odbiór w punkcie od 10,99 zł
Paczkomaty InPost od 11,99 zł
Poczta Polska doręczenie pod adres od 11,99 zł
FedEx - przesyłka kurierska od 12,99 zł
Dzisiejsi konsumenci wybierają produkty i usługi, które spełniają ich głębszą potrzebę kreatywności, idealizmu i integracji ze społecznością. Czołowe firmy zrozumiały, że muszą dotrzeć do tych wysoko świadomych, wykorzystujących zdobycze technologiczne klientów i że stare zasady marketingu na nic się zdadzą. Zamiast tego muszą stworzyć produkty, usługi i kulturę korporacyjną, które będą inspirować konsumentów i odzwierciedlać ich wartości.Legendarny guru marketingu Philip Kotler wraz z Hermawanem Kartajaya i Iwanem Setiawanem określili to ostateczne zerwanie z wcześniejszymi modelami biznesowymi przejściem do Marketingu 3.0. Wyjście poza obszar, w którym skupiamy się na produkcie (Marketing 1.0) i ten, w którym koncentrujemy się na konsumencie (Marketing 2.0), oznacza holistyczne podejście do klienta jako wielowymiarowego, wyznającego wartości człowieka, który może stać się współpracującym z nami partnerem. To jest właśnie Marketing 3.0.Autorzy jasno wykładają swoje koncepcje i przytaczają przykłady, które pomogą ci we wdrożeniu praktyk Marketingu 3.0 we własnej organizacji. Konsumenci zdali sobie sprawę, że ich siła nabywcza ma globalne oddziaływanie, co wpłynęło na ich zachowanie i chęć do wymiany opinii na temat dokonanych wyborów. Marketing 3.0 wyjaśnia, jak można wykorzystać społecznościowe dyskusje, pozycjonować swoją markę jako pozytywną siłę zmieniającą świat i współpracować z konsumentami - orędownikami marki.Książka idzie jednak dalej - nie tylko porusza kwestie relacji z konsumentami, ale również omawia to, jak firma definiuje swoje wartości i staje się ich ucieleśnieniem w oczach reszty interesariuszy. Opisuje, w jaki sposób marki walczą z ubóstwem, inicjują zmiany społeczno-kulturowe i wpływają na ochronę środowiska naturalnego. Przygląda się także wpływowi opartego na wartościach marketingu na pracowników, partnerów z kanałów dystrybucyjnych i udziałowców.

Inni klienci kupili również:

Sponsoring. klucz nowoczesnego marketingu
Cena Profit24: 58,68 zł Cena katalogowa: 79,80 zł
Kategoria przychodów jako podstawa opodatkowania podmiotów gospodarczych
Cena Profit24: 33,85 zł Cena katalogowa: 50,00 zł
Mity marketingowe
Pogorzelski Jacek
Cena Profit24: 50,72 zł Cena katalogowa: 59,00 zł
Skuteczna komunikacja w nowoczesnej organizacji
Cena Profit24: 45,03 zł Cena katalogowa: 49,00 zł
Marketing w elektroenergetyce
Krawiec Franciszek
Cena Profit24: 47,01 zł Cena katalogowa: 55,00 zł
Innowacje w biznesie
Styś Aniela
Cena Profit24: 59,66 zł Cena katalogowa: 65,00 zł
Media w komunikacji marketingowej organizacji usług publicznych
17,50 zł Cena katalogowa: 17,50 zł
Jak zdobyć klienta
Wiersema Fred
Cena Profit24: 23,47 zł Cena katalogowa: 29,93 zł
Współtworzenie wartości w marketingu. Przykład szkolnictwa wyższego
Cena Profit24: 83,05 zł Cena katalogowa: 99,00 zł
Każdemu sprzedasz wszystko co zechcesz
Cena Profit24: 16,02 zł Cena katalogowa: 24,90 zł
Marka modowa. Jak zrozumieć konsumenta mody i stworzyć markę szytą na miarę
Cena Profit24: 44,25 zł Cena katalogowa: 59,90 zł
Sztuka skutecznej sprzedaży
Cena Profit24: 33,83 zł Cena katalogowa: 49,99 zł
Marketing mix produktów cukierniczych oparty na zasadach zrównoważonego rozwoju
Cena Profit24: 55,56 zł Cena katalogowa: 65,00 zł
Strategie marketingowe w turystyce
Cena Profit24: 37,25 zł Cena katalogowa: 38,00 zł
Techniki negocjacyjne
Kałucki Krzysztof
Cena Profit24: 39,82 zł Cena katalogowa: 45,00 zł
Marketing banku
Grzywacz Jacek
Cena Profit24: 44,10 zł Cena katalogowa: 48,00 zł

Newsletter

Podaj e-mail aby otrzymywać informacje o nowościach i promocjach

Nowości działu językowego

Face2face Starter Student's Book
Cena Profit24: 86,75 zł Cena katalogowa: 95,00 zł
Ready Player Two
Cline Ernest
Cena Profit24: 85,80 zł Cena katalogowa: 89,00 zł
Minimediacje z dziećmi. O odwadze, smutku...
Cena Profit24: 26,81 zł Cena katalogowa: 34,00 zł

Nowości działu ogólnego

Łowcy przygód w dalekich krainach Wielkie pionierskie podróże i wiedza antyku o świecie
Cena Profit24: 56,58 zł Cena katalogowa: 79,00 zł
Anioły ciemności Piekielna miłość #1
Cena Profit24: 30,47 zł Cena katalogowa: 37,90 zł
Sztuka podglądania
Motyl Marta
Cena Profit24: 32,34 zł Cena katalogowa: 52,99 zł

Profit24.pl

Profit24 – profesjonalna księgarnia naukowa w zasięgu ręki

Profit 24 to internetowa księgarnia naukowa, dostarczająca od ponad 18 lat szeroki wybór opracowań naukowych, podręczników akademickich i książek z różnorodnych dziedzin wiedzy. Dbamy o to, aby nasz asortyment spełniał wysokie wymagania specjalistów – lekarzy, prawników, pracowników naukowych, pracowników instytucji i studentów, poszukujących najlepszych opracowań akademickich.

W naszej księgarni znajdziesz znane i sprawdzone opracowania naukowe, najlepsze książki medyczne, trudno dostępne tytuły i nowości wydawnicze z różnych dziedzin nauk. Realizujemy zarówno duże zamówienia dla instytucji, jak i zamówienia dla klientów prywatnych. Posiadamy też specjalistyczne księgarnie stacjonarne w Łodzi i Warszawie.

Szeroka oferta książek i opracowań naukowych

Księgarnia Profit24 to miejsce dla profesjonalistów, poszukujących najlepszych opracowań naukowych z medycyny, prawa, ekonomii, finansów i dziedzin humanistycznych. Szeroka oferta cenionych na rynku wydawnictw naukowych pozwala na samodzielne skompletowanie własnej, profesjonalnej bazy wiedzy. Dzięki regularnej współpracy z bibliotekami, instytucjami i kancelariami prawnymi mamy aktualny wgląd we wciąż zmieniające się potrzeby naszych klientów. Znamy wartość dobrych, specjalistycznych książek. Od wielu lat współpracujemy z najlepszymi wydawnictwami tworząc ofertę, spełniającą precyzyjne, różnorodne potrzeby klientów.

 

Internetowa księgarnia medyczna

W naszym serwisie znajdą Państwo kompleksowe opracowania z zakresu prawa cywilnego, karnego, handlowego i gospodarczego - począwszy od kodeksów, a skończywszy na komentarzach.

Specjalizujemy się w dostarczaniu opracowań z najbardziej wymagających dziedzin wiedzy. Jedną z nich jest medycyna. Profit24 może pochwalić się najbogatszą na rynku ofertą książek medycznych – dla studentów, lekarzy i pracowników naukowych. Dział książek medycznych jest podzielony tematycznie według najważniejszych dziedzin medycyny. Celujemy w ofertę aktualną, dopasowaną szczególnie do potrzeb studentów medycyny, poszukujących szybkiego dostępu do najnowszych wydań podręczników akademickich. W skład naszego asortymentu wchodzi też klasyczna literatura medyczna a w razie zainteresowania – możemy sprowadzić dodruk wybranych wydań.

Obsługa na piątkę z plusem!

Nasza oferta wciąż się poszerza. Nauka to nie wszystko! Oprócz opracowań, w księgarni Profit24 znajdziesz też nowości literatury pięknej, beletrystykę, poradniki, atlasy, audiobooki i płyty CD.

Potrzebujesz najnowszych wydań opracowań naukowych? Szukasz najszybszej metody zamówienia podręcznika akademickiego? Skontaktuj się z nami, a zamówimy dla Ciebie dowolne opracowanie i dostarczymy je tak szybko, jak to możliwe.