Witaj w Profit24.pl - Załóż konto | Zaloguj się | facebook | Pomoc |
wyszukiwanie zaawansowane »

Koszyk

Twój koszyk jest obecnie pusty
Tytuł książki: Ilość: Cena:

Indeksy:

Autorów   |   Wydawnictw   |   Serii
Marketing 4.0

Marketing 4.0

Tytuł oryginalny: Marketing 4.0. Moving from Traditional to Digital
Język: polski
Rok wydania: 2017
Wydanie: 1
ISBN: 9788380871908
Wydawnictwo: MT Biznes
Autor: Kotler Philip
Dodatkowe informacje:
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Wymiary: B5
Liczba stron: 184
Język oryginalny: angielski
Tłumacz: Gasper Dorota
Miasto: Warszawa
Dostępność:24h
25.37 PLN Cena Profit24: 25,37 zł
Cena katalogowa: 44,90 zł
Koszt dostawy:
Paczka w RUCHu od 6,95 zł
Poczta Polska Odbiór w punkcie od 7,95 zł
Paczkomaty InPost od 8,95 zł
Poczta Polska doręczenie pod adres od 9,95 zł
FedEx - przesyłka kurierska od 10,95 zł

Słowa kluczowe

Philip Kotler ponownie łączy siły z Hermawanem Kartajayą i Iwanem Setiawanem z MarkPlus Inc., by podzielić się z nami sposobami wpływania na konsumentów w ich podróży ku zakupowi produktu. Tym razem pionierzy nowego podejścia uciekli się do pomocy zaawansowanych technologii, by się dowiedzieć, kim są konsumenci i w jaki sposób podejmują decyzje.

W Marketingu 4.0 pokazują nam, jak świadomych konsumentów przekształcić w naszych orędowników. Tradycyjna ścieżka prowadząca do zakupu (rozbudzenie świadomości, przykucie uwagi, zadawanie pytań i działanie) została poszerzona o etap orędownictwa, gdyż opinie naszych krewnych i znajomych mają ogromny wpływ na nasze decyzje zakupowe. W pełni uaktualniony opis owej ścieżki tłumaczy mechanizm działania orędownictwa, wyjaśnia, jak do niego zachęcać, oraz przedstawia strategie budowania spersonalizowanego doświadczenia konsumenckiego przy pomocy skutecznych pomiarów i innowacyjnych najlepszych praktyk marketingowych.

Książka Marketing 4.0 przygotuje cię do skoku naprzód bez potrzeby wcześniejszego zdobywania wiedzy z zakresu analityki czy informatyki. Umożliwi ci: 

  • zdobycie wiedzy na podstawie big data na temat nowych sposobów wydawania pieniędzy przez konsumentów oraz trzech wpływowych subkultur: młodzieży, kobiet oraz netizenów, czyli obywateli Sieci; 
  • zapoznanie się z przykładami tego, jak marketing 4.0 wspomaga produktywność poprzez angażowanie konsumentów na każdym etapie ich ścieżki do zakupu poprzez cyfrowy rynek; 
  • zredefiniowanie zaangażowania konsumenta w erze cyfrowej, włączając w to marketing humanocentryczny, tworzenie rozmów konsumenckich oraz strategie wielokanałowe. 
Przejście od marketingu tradycyjnego do cyfrowego nie jest wcale trudne, jeśli mamy do dyspozycji oferowane w książce praktyczne porady i intuicyjne wyjaśnienia, które można natychmiast zastosować. Podsumowanie na koniec każdego rozdziału zawiera skrót najważniejszych tematów, by książka jeszcze lepiej sprawdziła się w roli codziennego przewodnika i punktu odniesienia. Pytania skłaniające do refleksji mają na celu sprowokowanie czytelnika do wejścia na drogę własnych odkryć, a także właściwe pokierowanie dyskusją, gdy nadejdzie czas zapoznania z nowym podejściem całej organizacji.

Świat technologii wprost pędzi, a każda zmiana przyspiesza kolejną. To niezwykle ważne, aby marketerzy działający w takim otoczeniu mieli jakiś pułap startowy i punkt odniesienia, by móc posuwać się do przodu. Marketing 4.0 jest właśnie tego rodzaju punktem startowym, a także bezcennym źródłem informacji i pomysłów dla każdego, kto próbuje kształtować i zrozumieć cyfrową i mobilną przyszłość. 

Howard Tullman, dyrektor zarządzający Chicagoland Entrepreneurial Center/1871 

Internet i informatyzacja świata radykalnie odmieniły marketing. Ta książka otwiera nam oczy na to, jak powinien wyglądać marketing nowej ery. 
Herman Simon, założyciel i przewodniczący Simon-Kucher & Partners 
Phil Kotler trzyma rękę na pulsie i zawsze wie, co nowego słychać w marketingu. Nikt nie może się z nim równać. Jego zdolność do identyfikowania i interpretowania nowych trendów w marketingu jest zadziwiająca. Dzięki książce Marketing 4.0 Kotler i pozostali współautorzy torują ścieżkę do sukcesu w nowej erze. To bez wątpienia książka, którą musicie w tym roku przeczytać. 
Kevin Lane Keller, profesor marketingu, Tuck School of Business
Wspaniały przewodnik po transformacjach, które już się dokonują i stanowią wyzwanie dla dotychczasowych praktyk marketingowych. Zdezorientowani marketerzy nauczą się, jak radzić sobie ze zmianami w układzie sił i wykorzystać możliwości, jakie daje era cyfrowa, by wszystko zaczęło działać na ich korzyść. 
George S. Day, professor emeritus, Wharton School przy University of Pennsylvania

Inni klienci kupili również:

Marketing Kotlera
Kotler Philip
Cena Profit24: 65,97 zł Cena katalogowa: 99,00 zł
Jak pisać żeby chcieli czytać (i kupować)
Cena Profit24: 24,94 zł Cena katalogowa: 34,90 zł
Biologia Campbella
Campbell Neil A.
Cena Profit24: 129,19 zł Cena katalogowa: 199,00 zł
Historia filozofii Tom 1
Tatarkiewicz Władyslaw
Cena Profit24: 33,28 zł Cena katalogowa: 39,00 zł
Lingua Latina ad usum medicinae studentium
Cena Profit24: 50,73 zł Cena katalogowa: 59,00 zł
Program zmiany sposobu życia
Cena Profit24: 41,43 zł Cena katalogowa: 55,00 zł
Psychiatria
Gałecki P.
Cena Profit24: 122,39 zł Cena katalogowa: 144,00 zł
Po pierwsze złam wszelkie zasady
Cena Profit24: 44,12 zł Cena katalogowa: 59,90 zł
W co grają ludzie. Psychologia stosunków międzyludzkich
Cena Profit24: 30,36 zł Cena katalogowa: 39,00 zł
Globalizacja więcej niż podręcznik
Cena Profit24: 31,53 zł Cena katalogowa: 38,00 zł
The Only EKG Book You'll Ever Need 9e
Cena Profit24: 127,51 zł Cena katalogowa: 156,00 zł
How Much Wood Would a Woodchuck Chuck + CD
Cena Profit24: 45,65 zł Cena katalogowa: 65,00 zł
Podstawy teorii obwodów Tom 3
Cena Profit24: 61,51 zł Cena katalogowa: 79,00 zł
Kontraktowanie realizacji przedsięwzięć budowlanych
Cena Profit24: 53,72 zł Cena katalogowa: 69,00 zł
Położnictwo i ginekologia
Bręborowicz Grzegorz H.
Cena Profit24: 117,15 zł Cena katalogowa: 139,00 zł

Polecamy także:

Brown Terry A.
Cena Profit24: 146,10 zł Cena katalogowa: 179,00 zł
Ziółkowski Jacek
Cena Profit24: 37,66 zł Cena katalogowa: 50,40 zł
Cena Profit24: 123,81 zł Cena katalogowa: 159,00 zł
MARCINKOWSKI ROMAN
Cena Profit24: 53,72 zł Cena katalogowa: 69,00 zł
A. Pfeil
Cena Profit24: 79,30 zł Cena katalogowa: 94,00 zł
Cena Profit24: 14,65 zł Cena katalogowa: 22,50 zł
Cena Profit24: 141,10 zł Cena katalogowa: 169,00 zł
Cena Profit24: 39,36 zł Cena katalogowa: 45,00 zł
Cena Profit24: 147,89 zł Cena katalogowa: 169,00 zł

Newsletter

Podaj e-mail aby otrzymywać informacje o nowościach i promocjach

Nowości działu językowego

Angielski w tłumaczeniach business część 1-3
Cena Profit24: 83,66 zł Cena katalogowa: 124,90 zł
Włoski w tłumaczeniach gramatyka część 4
Cena Profit24: 26,18 zł Cena katalogowa: 39,90 zł
Peter Rabbit Tales - A Pumpkin for Peter
Cena Profit24: 24,49 zł Cena katalogowa: 27,00 zł

Nowości działu ogólnego

Pucio umie opowiadać
Galewska-Kustra Marta
Cena Profit24: 26,17 zł Cena katalogowa: 39,90 zł
Dieta warzywno-owocowa dr Ewy Dąbrowskiej PAKIET
Cena Profit24: 49,22 zł Cena katalogowa: 80,00 zł
Sen u dzieci
Szczęsna Magdalena
Cena Profit24: 25,11 zł Cena katalogowa: 39,90 zł

Profit24.pl

Profit24 – profesjonalna księgarnia naukowa w zasięgu ręki

Profit 24 to internetowa księgarnia naukowa, dostarczająca od ponad 18 lat szeroki wybór opracowań naukowych, podręczników akademickich i książek z różnorodnych dziedzin wiedzy. Dbamy o to, aby nasz asortyment spełniał wysokie wymagania specjalistów – lekarzy, prawników, pracowników naukowych, pracowników instytucji i studentów, poszukujących najlepszych opracowań akademickich.

W naszej księgarni znajdziesz znane i sprawdzone opracowania naukowe, najlepsze książki medyczne, trudno dostępne tytuły i nowości wydawnicze z różnych dziedzin nauk. Realizujemy zarówno duże zamówienia dla instytucji, jak i zamówienia dla klientów prywatnych. Posiadamy też specjalistyczne księgarnie stacjonarne w Łodzi i Warszawie.

Szeroka oferta książek i opracowań naukowych

Księgarnia Profit24 to miejsce dla profesjonalistów, poszukujących najlepszych opracowań naukowych z medycyny, prawa, ekonomii, finansów i dziedzin humanistycznych. Szeroka oferta cenionych na rynku wydawnictw naukowych pozwala na samodzielne skompletowanie własnej, profesjonalnej bazy wiedzy. Dzięki regularnej współpracy z bibliotekami, instytucjami i kancelariami prawnymi mamy aktualny wgląd we wciąż zmieniające się potrzeby naszych klientów. Znamy wartość dobrych, specjalistycznych książek. Od wielu lat współpracujemy z najlepszymi wydawnictwami tworząc ofertę, spełniającą precyzyjne, różnorodne potrzeby klientów.

 

Internetowa księgarnia medyczna

W naszym serwisie znajdą Państwo kompleksowe opracowania z zakresu prawa cywilnego, karnego, handlowego i gospodarczego - począwszy od kodeksów, a skończywszy na komentarzach.

Specjalizujemy się w dostarczaniu opracowań z najbardziej wymagających dziedzin wiedzy. Jedną z nich jest medycyna. Profit24 może pochwalić się najbogatszą na rynku ofertą książek medycznych – dla studentów, lekarzy i pracowników naukowych. Dział książek medycznych jest podzielony tematycznie według najważniejszych dziedzin medycyny. Celujemy w ofertę aktualną, dopasowaną szczególnie do potrzeb studentów medycyny, poszukujących szybkiego dostępu do najnowszych wydań podręczników akademickich. W skład naszego asortymentu wchodzi też klasyczna literatura medyczna a w razie zainteresowania – możemy sprowadzić dodruk wybranych wydań.

Obsługa na piątkę z plusem!

Nasza oferta wciąż się poszerza. Nauka to nie wszystko! Oprócz opracowań, w księgarni Profit24 znajdziesz też nowości literatury pięknej, beletrystykę, poradniki, atlasy, audiobooki i płyty CD.

Potrzebujesz najnowszych wydań opracowań naukowych? Szukasz najszybszej metody zamówienia podręcznika akademickiego? Skontaktuj się z nami, a zamówimy dla Ciebie dowolne opracowanie i dostarczymy je tak szybko, jak to możliwe.