Witaj w Profit24.pl - Załóż konto | Zaloguj się |  | Pomoc |
wyszukiwanie zaawansowane »

Koszyk

Twój koszyk jest obecnie pusty
Tytuł książki: Ilość: Cena:

Indeksy:

Autorów   |   Wydawnictw   |   Serii
Marketing usług zdrowotnych - od budowania wizerunku placówki do zadowolenia klienta

Marketing usług zdrowotnych - od budowania wizerunku placówki do zadowolenia klienta

Język: polski
Rok wydania: 2016
Wydanie: 6
ISBN: 9788375569193
Wydawnictwo: CeDeWu
Dodatkowe informacje:
Oprawa: miękka
Wymiary: B5
Liczba stron: 333
Język oryginalny: polski
Miasto: Warszawa
Dostępność: 1 - 2 dni
Cena Profit24: 39,51 zł
Cena katalogowa: 55,00 zł
Koszt dostawy:
Paczka w RUCHu od 4,99 zł
Poczta Polska Odbiór w punkcie od 7,99 zł
Paczkomaty InPost od 7,99 zł
Poczta Polska doręczenie pod adres od 8,99 zł
FedEx - przesyłka kurierska od 11,99 zł

Słowa kluczowe

Coraz szersza grupa lekarzy praktykujących prywatnie zdaje sobie sprawę, że w warunkach konkurencji same umiejętności medyczne - nawet najlepsze - mogą być niewystarczające, by pozyskać i utrzymać pacjentów, dlatego szuka możliwości wyróżnienia się na tle konkurencji. Książka ta nie wchodzi w obszar medycznego sacrum, zajmuje się problematyką funkcjonowania zakładu opieki zdrowotnej w obszarze profanum, tj. szeroko pojętej komunikacji z pacjentem - nabywcą usługi zdrowotnej. Jej celem jest wskazanie lekarzom sposobów budowania pozytywnego wizerunku placówki, którą zarządzają, czy w której pracują w oczach aktualnych i potencjalnych nabywców. Nie stanowi jednak zbioru gotowych rozwiązań - na pewno gwarantujących rynkowy sukces placówki, a jest to raczej „marketingowy kierunkowskaz" możliwych do podjęcia działań.

Biorąc pod uwagę polskie realia, głównym adresatem tej książki są lekarze prywatnie praktykujący, dostrzegający zależność między satysfakcją pacjenta a wynikiem ekonomicznym prowadzonej przez siebie placówki. Jednak lekarze pracujący w państwowej służbie zdrowia, studenci ostatnich lat studiów medycznych, czy personel pomocniczy powinni również w niej znaleźć narzędzia do budowania pozytywnych relacji z pacjentami, a tym samym budowania lepszego wizerunku w oczach pacjentów.

Polecamy także:

Cena Profit24: 23,93 zł Cena katalogowa: 29,40 zł
Cena Profit24: 33,76 zł Cena katalogowa: 42,00 zł
Michalski Eugeniusz
Cena Profit24: 41,77 zł Cena katalogowa: 59,00 zł
Cena Profit24: 26,56 zł Cena katalogowa: 31,50 zł
Cena Profit24: 20,52 zł Cena katalogowa: 25,20 zł
Cena Profit24: 26,78 zł Cena katalogowa: 44,90 zł

Newsletter

Podaj e-mail aby otrzymywać informacje o nowościach i promocjach

Nowości działu językowego

Język angielski. Zbiór zadań maturalnych. Poziom podstawowy
Cena Profit24: 26,70 zł Cena katalogowa: 37,50 zł
English Class A1 Student's Book
Cena Profit24: 31,91 zł Cena katalogowa: 39,00 zł
Między nami, język polski 7. Podręcznik
Cena Profit24: 29,41 zł Cena katalogowa: 37,70 zł

Nowości działu ogólnego

Hashimoto. Jak w 90 dni pozbyć się objawów i odzyskać zdrowie
Cena Profit24: 26,52 zł Cena katalogowa: 39,90 zł
Ósmy cud świata
Witkiewicz Magdalena
Cena Profit24: 25,54 zł Cena katalogowa: 36,90 zł
Zła Julia
Rayven Leisa
Cena Profit24: 26,51 zł Cena katalogowa: 36,90 zł

Profit24.pl