Witaj w Profit24.pl - Załóż konto | Zaloguj się | facebook | Pomoc |
wyszukiwanie zaawansowane »

Koszyk

Twój koszyk jest obecnie pusty
Tytuł książki: Ilość: Cena:

Indeksy:

Autorów   |   Wydawnictw   |   Serii
Marketing w elektroenergetyce

Marketing w elektroenergetyce

Język: polski
Rok wydania: 2017
Wydanie: 1
ISBN: 9788380854529
Wydawnictwo: DIFIN Spółka Akcyjna
Dodatkowe informacje:
Oprawa: miękka
Wymiary: B5
Liczba stron: 242
Język oryginalny: polski
Miasto: Warszawa
Dostępność:24h
45.64 PLN Cena Profit24: 45,64 zł
Cena katalogowa: 55,00 zł
Koszt dostawy:
Paczka w RUCHu od 5,99 zł
Paczkomaty InPost od 8,95 zł
FedEx - przesyłka kurierska od 10,95 zł

Książka pozwala zrozumieć miejsce i rolę marketingu energii i usług elektroenergetycznych w tradycyjnym sektorze elektroenergetycznym. Adresowana jest do menedżerów, członków najwyższego szczebla firm energetycznych, pracowników agencji państwowych oraz kadry naukowej.

 

Spis treści:

Od autorów
Wstęp

Rozdział 1. Ewolucja w sektorze elektroenergetycznym

1.1. Istota energii w rozwoju gospodarczym
1.1.1. Globalny wzrost popytu i podaży energii
1.1.2. Gwałtowny wzrost populacji świata
1.1.3. Nadzwyczajny rozwój średniej klasy dochodowej
1.1.4. Efekt cieplarniany
1.1.5. Rosnąca rola energii elektrycznej w rozwoju gospodarczym
1.2. Progresywna transformacja sektora elektroenergetycznego
1.2.1. Restrukturyzacja
1.2.2. Podstawowe aspekty pionowej integracji monopolu
1.2.3. Regulacja monopoli
1.2.4. Niezależni producenci
1.2.5. Punkt zwrotny
1.2.6. Dwa historyczne rozporządzenia
1.3. Dwie konfiguracje sektora elektroenergetycznego
1.4. Deregulacja
1.4.1. Konkurencja w fazie wytwarzania
1.4.2. Swobodny dostęp do sieci przemysłowych
1.4.3. Wheeling - przesył

Rozdział 2. Warunki pomyślnego funkcjonowania konkurencji w elektroenergetyce

2.1. Koncepcja inteligentnej sieci
2.2. System dynamicznego ustalania cen
2.3. Korzyści technicznej transformacji systemu elektroenergetycznego i detalicznej deregulacji
2.4. Zdecentralizowane wytwarzanie
2.5. Nowe modele biznesowe
2.5.1. Zintegrowane przedsiębiorstwo elektroenergetyczne
2.5.1.1. Ustalanie lokalnych cen energii elektrycznej
2.5.1.2. Wymagane kompetencje
2.5.1.3. Formuła regulacji ceny energii elektrycznej
2.5.2. Przedsiębiorstwo usług elektroenergetycznych
2.5.2.1. Integrowanie lokalnych jednostek wytwórczych
2.5.2.2. Poprawa efektywności energetycznej jako źródło zysku
2.5.2.3. Alianse i specjalne relacje marketingowe

Rozdział 3. Rynki energii i usług elektroenergetycznych

3.1. Rynki i miejsca rynku
3.2. Podstawowe kategorie rynku energii i usług elektroenergetycznych
3.2.1. Rynek konkurencyjny energii elektrycznej
3.2.2. Rynek energii elektrycznej w Polsce
3.2.2.1. Rynek hurtowy
3.2.2.2. Rynek detaliczny
3.2.2.3. Rynek bilansujący
3.2.3. Rynek usług elektroenergetycznych
3.2.4. Rynek jakości energii elektrycznej

Rozdział 4. Marketing w firmie elektroenergetycznej

4.1. Koncepcja marketingu
4.2. Marketing energii elektrycznej i usług elektroenergetycznych
4.3. Proces zarządzania marketingiem
4.3.1. Ocena makrootoczenia i wewnętrznej sytuacji firmy
4.3.2. Selekcja rynków docelowych
4.3.3. Opracowywanie łańcuchów wartości dla odbiorców
4.3.4. Wyznaczanie pozycji firmy w docelowych segmentach rynku

Rozdział 5. Strategia marketingu firmy elektroenergetycznej

5.1. Istota i miejsce strategii marketingu
5.2. Formułowanie strategii biznesowej na rynku usług elektroenergetycznych
5.3. Kształtowanie kompozycji instrumentów i działań marketingowych
5.3.1. Produkt
5.3.2. Cena
5.3.3. Miejsce
5.3.4. Promocja
5.4. Współzależności w procesie zarządzania marketingiem

Rozdział 6. Planowanie strategiczne marketingu

6.1. Proces strategicznego planowania marketingu
6.2. Zintegrowane planowanie projektu
6.2.1. Koncepcja zagregowanego planowania projektu
6.2.2. Proces i zasady zintegrowanego planowania projektu
6.2.3. Dane wejściowe
6.2.4. Wybór strategicznych kierunków
6.2.5. Optymalizacja i zarządzanie portfelem projektów nowego produktu/usługi
6.2.6. Narzędzia analityczne stosowane w ZPP

Rozdział 7. Przykłady zagregowanego planu projektu

7.1. Przykład A. Plan zintegrowanego zestawu produktu i usługi w zakresie kontroli, analizy i monitorowania
7.1.1. Pochodzenie koncepcji
7.1.2. Ocena makrootoczenia
7.1.3. Analiza rynku
7.1.4. Ocena konkurencji
7.1.5. Proponowane rozwiązania
7.1.6. Analiza techniczna
7.1.7. Analiza finansowa
7.1.8. Plan marketingu
7.2. Przykład B. Plan zintegrowanego zestawu produktu i usługi w zakresie wytwarzania awaryjnego
7.2.1. Uzasadnienie koncepcji
7.2.2. Niezaspokojone podstawowe potrzeby odbiorcy
7.2.3. Uzasadnienie wyboru produktu
7.2.4. Rynek
7.2.5. Analiza konkurencji
7.2.6. Analiza techniczna
7.2.7. Opcje produktu „kompleksowe rozwiązanie pod klucz"
7.2.8. Definicja docelowego segmentu rynku
7.2.9. Cechy wyróżniające koncepcje zintegrowanego zestawu produktu i usługi
7.2.10. Analiza finansowa
7.2.11. Plany komercjalizacji

Załącznik A. Ewolucja rozwoju klasycznej koncepcji marketingu

1. Początek formułowania myśli marketingowej
2. Konwencjonalne myślenie marketingowe
3. Słabości konwencjonalnego myślenia marketingowego
4. Potrzeba zmiany tradycyjnej koncepcji marketingu
4.1. Marketing relacji
4.2. Marketing zintegrowany
4.3. Nowa koncepcja marketingu masowego

Bibliografia 

 

 

Franciszek Krawiec

prof. dr hab. - przez wiele lat pracował w Katedrze Zarządzania Innowacjami w Szkole Głównej Handlowej. Obecnie pracuje w Katedrze Organizacji i Inżynierii Produkcji na Wydziale Inżynierii Produkcji Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego, gdzie wykłada zarządzanie strategiczne przedsiębiorstwem i planowanie oraz zarządzanie energetyką lokalną.


 

Inni klienci kupili również:

Jak zostać mistrzem marketingu
Cena Profit24: 27,47 zł Cena katalogowa: 39,00 zł
Zarządzanie podmiotem leczniczym akredytowanym
Cena Profit24: 128,58 zł Cena katalogowa: 169,00 zł
Każdemu sprzedasz wszystko co zechcesz
Cena Profit24: 14,31 zł Cena katalogowa: 24,90 zł
Innowacje w biznesie
Styś Aniela
Cena Profit24: 52,17 zł Cena katalogowa: 65,00 zł
Prawo sportowe
Biliński Michał
Cena Profit24: 58,12 zł Cena katalogowa: 75,00 zł
Jak zdobyć klientów w internecie
Cena Profit24: 25,37 zł Cena katalogowa: 38,00 zł
Media w komunikacji marketingowej organizacji usług publicznych
Cena Profit24: 17,50 zł Cena katalogowa: 17,50 zł
Strategie marketingowe w turystyce
Cena Profit24: 31,53 zł Cena katalogowa: 38,00 zł
Współtworzenie wartości w marketingu. Przykład szkolnictwa wyższego
Cena Profit24: 72,32 zł Cena katalogowa: 99,00 zł
Marketing banku
Grzywacz Jacek
Cena Profit24: 39,58 zł Cena katalogowa: 48,00 zł
Marka modowa. Jak zrozumieć konsumenta mody i stworzyć markę szytą na miarę
Cena Profit24: 38,69 zł Cena katalogowa: 59,90 zł
Zarządzanie współczesnymi przedsiębiorstwami t.7
Cena Profit24: 44,07 zł Cena katalogowa: 59,00 zł
Marketing mix produktów cukierniczych oparty na zasadach zrównoważonego rozwoju
Cena Profit24: 47,51 zł Cena katalogowa: 65,00 zł
Standaryzacja instrumentów marketingu-mix na przykładzie korporacji międzynarodowych w polsce
Cena Profit24: 39,00 zł Cena katalogowa: 47,00 zł
Techniki negocjacyjne
Kałucki Krzysztof
Cena Profit24: 35,87 zł Cena katalogowa: 45,00 zł

Newsletter

Podaj e-mail aby otrzymywać informacje o nowościach i promocjach

Nowości działu językowego

Busy Farm
Cena Profit24: 25,29 zł Cena katalogowa: 27,00 zł
English File 3E Pre-Intermed. Multipack A + online
Cena Profit24: 87,64 zł Cena katalogowa: 99,90 zł
English File 3E Elementary Multipack B OXFORD
Cena Profit24: 72,68 zł Cena katalogowa: 85,20 zł

Nowości działu ogólnego

Nela w krainie orek
Mała Reporterka Nela
Cena Profit24: 28,04 zł Cena katalogowa: 44,90 zł
Dzieje Polski. Tom 4. 1468-1572 Trudny złoty wiek
Cena Profit24: 61,42 zł Cena katalogowa: 85,90 zł
Kiczery
Robiński Adam
Cena Profit24: 21,88 zł Cena katalogowa: 34,90 zł

Profit24.pl

Profit24 – profesjonalna księgarnia naukowa w zasięgu ręki

Profit 24 to internetowa księgarnia naukowa, dostarczająca od ponad 18 lat szeroki wybór opracowań naukowych, podręczników akademickich i książek z różnorodnych dziedzin wiedzy. Dbamy o to, aby nasz asortyment spełniał wysokie wymagania specjalistów – lekarzy, prawników, pracowników naukowych, pracowników instytucji i studentów, poszukujących najlepszych opracowań akademickich.

W naszej księgarni znajdziesz znane i sprawdzone opracowania naukowe, najlepsze książki medyczne, trudno dostępne tytuły i nowości wydawnicze z różnych dziedzin nauk. Realizujemy zarówno duże zamówienia dla instytucji, jak i zamówienia dla klientów prywatnych. Posiadamy też specjalistyczne księgarnie stacjonarne w Łodzi i Warszawie.

Szeroka oferta książek i opracowań naukowych

Księgarnia Profit24 to miejsce dla profesjonalistów, poszukujących najlepszych opracowań naukowych z medycyny, prawa, ekonomii, finansów i dziedzin humanistycznych. Szeroka oferta cenionych na rynku wydawnictw naukowych pozwala na samodzielne skompletowanie własnej, profesjonalnej bazy wiedzy. Dzięki regularnej współpracy z bibliotekami, instytucjami i kancelariami prawnymi mamy aktualny wgląd we wciąż zmieniające się potrzeby naszych klientów. Znamy wartość dobrych, specjalistycznych książek. Od wielu lat współpracujemy z najlepszymi wydawnictwami tworząc ofertę, spełniającą precyzyjne, różnorodne potrzeby klientów.

 

Internetowa księgarnia medyczna

W naszym serwisie znajdą Państwo kompleksowe opracowania z zakresu prawa cywilnego, karnego, handlowego i gospodarczego - począwszy od kodeksów, a skończywszy na komentarzach.

Specjalizujemy się w dostarczaniu opracowań z najbardziej wymagających dziedzin wiedzy. Jedną z nich jest medycyna. Profit24 może pochwalić się najbogatszą na rynku ofertą książek medycznych – dla studentów, lekarzy i pracowników naukowych. Dział książek medycznych jest podzielony tematycznie według najważniejszych dziedzin medycyny. Celujemy w ofertę aktualną, dopasowaną szczególnie do potrzeb studentów medycyny, poszukujących szybkiego dostępu do najnowszych wydań podręczników akademickich. W skład naszego asortymentu wchodzi też klasyczna literatura medyczna a w razie zainteresowania – możemy sprowadzić dodruk wybranych wydań.

Obsługa na piątkę z plusem!

Nasza oferta wciąż się poszerza. Nauka to nie wszystko! Oprócz opracowań, w księgarni Profit24 znajdziesz też nowości literatury pięknej, beletrystykę, poradniki, atlasy, audiobooki i płyty CD.

Potrzebujesz najnowszych wydań opracowań naukowych? Szukasz najszybszej metody zamówienia podręcznika akademickiego? Skontaktuj się z nami, a zamówimy dla Ciebie dowolne opracowanie i dostarczymy je tak szybko, jak to możliwe.