Witaj w Profit24.pl - Załóż konto | Zaloguj się |  | Pomoc |
wyszukiwanie zaawansowane »

Koszyk

Twój koszyk jest obecnie pusty
Tytuł książki: Ilość: Cena:

Indeksy:

Autorów   |   Wydawnictw   |   Serii
Marketing. Podręcznik akademicki

Marketing. Podręcznik akademicki

Język: polski
Rok wydania: 2017
Wydanie: 1
ISBN: 9788301194338
Dodatkowe informacje:
Oprawa: miękka
Wymiary: B5
Liczba stron: 648
Dostępność: Od ręki
Cena Profit24: 55,93 zł
Cena katalogowa: 79,00 zł
Koszt dostawy:
Paczka w RUCHu od 4,99 zł
Poczta Polska Odbiór w punkcie od 7,99 zł
Paczkomaty InPost od 7,99 zł
Poczta Polska doręczenie pod adres od 8,99 zł
FedEx - przesyłka kurierska od 11,99 zł
Nowe wydanie cieszącego się od lat niesłabnącym zainteresowaniem podręcznika do nauczania podstaw i specjalizacyjnych zagadnień marketingu.
Publikacja ukazuje związki marketingu z zarządzaniem, mikro- i makroekonomią, psychologią, socjologią, przemysłem i handlem. Jest bogato ilustrowana rysunkami i przykładami doświadczeń polskich przedsiębiorstw. Zawiera indeks rzeczowy i bibliografię, a po każdym rozdziale pytania i polecenia, kwestie dyskusyjne i studium przypadku.
Ogromną zaletą książki jest przystępny język i przejrzysta struktura wykładu. Szerzej niż w innych podręcznikach nawiązuje do podstawowych funkcji zarzadzania (planowania, organizowania, przewodzenia i kontrolowania) omawia politykę i kalkulacje cen, rolę logistyki w dystrybucji, zarządzanie produktami przemysłowymi i usługami oraz marketing międzynarodowy.
Podręcznik został napisany z myślą o studentach kierunków zarządzania i marketingu, ekonomii i studiów menedżerskich.
Istotną cechą podręcznika jest połączenie elementów „klasycznego” marketingu z nowymi trendami. Treść książki obejmuje (…) aspekty funkcjonalne, menedżerskie i strategiczne marketingu. W części aplikacyjnej uwzględniono główne specyficzne obszary zastosowań marketingu: sfera usług, rynki przemysłowe, organizacje non-profit oraz rynki międzynarodowe. Marketing rozpatrywany jest z jego szerokim kontekstem społecznym i środowiskowym. (…) Publikacja reprezentuje ogromne walory dydaktyczne jako podręcznik. Poza przejrzystością na uwagę zasługują wprowadzone na końcu rozdziałów: pytania, case’y i zadania do wykonania przez czytelnika.
prof. zw. dr hab. Marek Prymon
Prof. dr hab. Eugeniusz Michalski, kierownik Katedry Zarządzania, Politechnika Koszalińska, Wydział Nauk Ekonomicznych.

Polecamy także:

Cena Profit24: 52,74 zł Cena katalogowa: 60,00 zł
Cena Profit24: 41,75 zł Cena katalogowa: 55,00 zł
Cena Profit24: 52,79 zł Cena katalogowa: 60,00 zł
Cena Profit24: 92,96 zł Cena katalogowa: 99,00 zł
Osborne Larry
Cena Profit24: 25,41 zł Cena katalogowa: 39,90 zł
Cena Profit24: 22,38 zł Cena katalogowa: 39,90 zł
Cena Profit24: 30,22 zł Cena katalogowa: 39,00 zł
zbiorowe Opracowanie
Cena Profit24: 44,18 zł Cena katalogowa: 65,00 zł
Cena Profit24: 49,22 zł Cena katalogowa: 56,00 zł

Newsletter

Podaj e-mail aby otrzymywać informacje o nowościach i promocjach

Nowości działu językowego

The Schooldays of Jesus
Cena Profit24: 28,94 zł Cena katalogowa: 36,00 zł
Angielski na obcasach
Oberda Gabriela
Cena Profit24: 25,82 zł Cena katalogowa: 39,90 zł
The Witches Colour Edition
Cena Profit24: 32,64 zł Cena katalogowa: 39,90 zł

Nowości działu ogólnego

Labirynt duchów
Zafon Carlos Ruiz
Cena Profit24: 36,48 zł Cena katalogowa: 54,90 zł
Opowieści na dobranoc dla młodych buntowniczek
Cena Profit24: 41,19 zł Cena katalogowa: 59,90 zł
It ends with us
Hoover Colleen
Cena Profit24: 28,27 zł Cena katalogowa: 39,90 zł

Profit24.pl