Witaj w Profit24.pl - Załóż konto | Zaloguj się |  | Pomoc |
wyszukiwanie zaawansowane »

Koszyk

Twój koszyk jest obecnie pusty
Tytuł książki: Ilość: Cena:

Indeksy:

Autorów   |   Wydawnictw   |   Serii
Marketing. Podręcznik akademicki

Marketing. Podręcznik akademicki

Język: polski
Rok wydania: 2017
Wydanie: 1
ISBN: 9788301194338
Dodatkowe informacje:
Oprawa: miękka
Wymiary: B5
Liczba stron: 648
Dostępność: Od ręki
Cena Profit24: 56,84 zł
Cena katalogowa: 79,00 zł
Koszt dostawy:
Paczka w RUCHu od 4,99 zł
Poczta Polska Odbiór w punkcie od 7,99 zł
Paczkomaty InPost od 7,99 zł
Poczta Polska doręczenie pod adres od 8,99 zł
FedEx - przesyłka kurierska od 11,99 zł
Nowe wydanie cieszącego się od lat niesłabnącym zainteresowaniem podręcznika do nauczania podstaw i specjalizacyjnych zagadnień marketingu.
Publikacja ukazuje związki marketingu z zarządzaniem, mikro- i makroekonomią, psychologią, socjologią, przemysłem i handlem. Jest bogato ilustrowana rysunkami i przykładami doświadczeń polskich przedsiębiorstw. Zawiera indeks rzeczowy i bibliografię, a po każdym rozdziale pytania i polecenia, kwestie dyskusyjne i studium przypadku.
Ogromną zaletą książki jest przystępny język i przejrzysta struktura wykładu. Szerzej niż w innych podręcznikach nawiązuje do podstawowych funkcji zarzadzania (planowania, organizowania, przewodzenia i kontrolowania) omawia politykę i kalkulacje cen, rolę logistyki w dystrybucji, zarządzanie produktami przemysłowymi i usługami oraz marketing międzynarodowy.
Podręcznik został napisany z myślą o studentach kierunków zarządzania i marketingu, ekonomii i studiów menedżerskich.
Istotną cechą podręcznika jest połączenie elementów „klasycznego” marketingu z nowymi trendami. Treść książki obejmuje (…) aspekty funkcjonalne, menedżerskie i strategiczne marketingu. W części aplikacyjnej uwzględniono główne specyficzne obszary zastosowań marketingu: sfera usług, rynki przemysłowe, organizacje non-profit oraz rynki międzynarodowe. Marketing rozpatrywany jest z jego szerokim kontekstem społecznym i środowiskowym. (…) Publikacja reprezentuje ogromne walory dydaktyczne jako podręcznik. Poza przejrzystością na uwagę zasługują wprowadzone na końcu rozdziałów: pytania, case’y i zadania do wykonania przez czytelnika.
prof. zw. dr hab. Marek Prymon
Prof. dr hab. Eugeniusz Michalski, kierownik Katedry Zarządzania, Politechnika Koszalińska, Wydział Nauk Ekonomicznych.

Polecamy także:

Cena Profit24: 24,16 zł Cena katalogowa: 34,90 zł
Ramanujam Madhavan
Cena Profit24: 119,00 zł Cena katalogowa: 119,00 zł
Cena Profit24: 45,38 zł Cena katalogowa: 55,00 zł
Cena Profit24: 64,17 zł Cena katalogowa: 67,20 zł
Szymonik Andrzej
Cena Profit24: 55,98 zł Cena katalogowa: 68,00 zł
Cena Profit24: 25,80 zł Cena katalogowa: 29,00 zł
Cena Profit24: 38,51 zł Cena katalogowa: 44,10 zł
Cena Profit24: 36,19 zł Cena katalogowa: 37,80 zł
Webb Caroline
Cena Profit24: 31,76 zł Cena katalogowa: 35,70 zł

Newsletter

Podaj e-mail aby otrzymywać informacje o nowościach i promocjach

Nowości działu językowego

Hallo Anna Filme & Spiele
Sroka Katarzyna
Cena Profit24: 48,69 zł Cena katalogowa: 49,00 zł
English-Polish, Frequent Dictionary. Angielsko-polski słownik frekwencyjny
Cena Profit24: 22,21 zł Cena katalogowa: 29,00 zł
English-Polish, Cognates Dictionary. Angielsko-polski słownik zapożyczeń
Cena Profit24: 22,21 zł Cena katalogowa: 29,00 zł

Nowości działu ogólnego

Śpiące królewny
King Owen
Cena Profit24: 33,24 zł Cena katalogowa: 49,90 zł
Gabinet anatomii
Davies Kate
Cena Profit24: 39,98 zł Cena katalogowa: 64,90 zł
Smocza Straż Baśniobór
Cena Profit24: 24,06 zł Cena katalogowa: 34,99 zł

Profit24.pl