Witaj w Profit24.pl - Załóż konto | Zaloguj się | facebook | Pomoc |
wyszukiwanie zaawansowane »

Koszyk

Twój koszyk jest obecnie pusty
Tytuł książki: Ilość: Cena:

Indeksy:

Autorów   |   Wydawnictw   |   Serii
Marketing. Wprowadzenie

Marketing. Wprowadzenie

Tytuł oryginalny: Marketing. An introduction
Język: polski
Rok wydania: 2015
Wydanie: 2
ISBN: 9788326434907
Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
Seria wydawnicza: Duże podręczniki Oficyny
Dodatkowe informacje:
Oprawa: twarda
Liczba stron: 828
Język oryginalny: angielski
Tłumacz: Wąsik Dorota
Miasto: Warszawa
114.16 PLN Cena Profit24: 114,16 zł
Cena katalogowa: 129,00 zł
Koszt dostawy:
Paczka w RUCHu od 5,99 zł
Poczta Polska Odbiór w punkcie od 9,99 zł
Poczta Polska doręczenie pod adres od 10,99 zł
Paczkomaty InPost od 11,99 zł
FedEx - przesyłka kurierska od 11,99 zł
Trudno sobie wyobrazić bardziej kompetentnych autorów podręcznika wprowadzającego do marketingu niż duet Gary Armstrong i Philip Kotler. Profesor Armstrong to wielokrotnie nagradzany wykładowca uniwersytecki. Jest autorem licznych artykułów publikowanych w najważniejszych periodykach branżowych. Prowadził badania rynku i konsultacje dla wielu firm w zakresie zarządzania sprzedażą i strategii marketingowych. Profesor Kotler należy do grona największych autorytetów w dziedzinie marketingu. W plebiscycie "Financial Times" został uznany za jednego z najbardziej wpływowych autorów w dziedzinie biznesu, obok takich postaci jak Jack Welch, Bill Gates, Peter Drucker, Michael E. Porter.

W książce omówiono między innymi:

- sposoby podejścia firm do marketingu w niepewnych, zmiennych warunkach rynkowych,
- tworzenie różnorodnych strategii cenowych, dostosowanych do specyficznej sytuacji gospodarczej i określonych segmentów rynku,
- rolę usług w dzisiejszej, zorientowanej na ten sektor gospodarce,
- współczesne narzędzia budowania relacji z klientem: strony internetowe, blogi, eventy z udziałem klientów, internetowe kanały wideo, społeczności internetowe i portale społecznościowe (np. Facebook, YouTube, Twitter),
- koncepcje zintegrowanej komunikacji marketingowej, marketingu osobistego i marketingu online, czyli nowe metody budowania bliskich i interaktywnych relacji z klientem,
- koncepcję marketingu tworzonego przez konsumenta, w ramach której specjaliści do spraw marketingu zachęcają klientów do aktywności i udzielania informacji zwrotnej, kształtowania nowych produktów i współtworzenia przesłania marki,
- najnowsze technologie stosowane w marketingu, od Web 3.0 po neuromarketing,
- koncepcję marketingu zrównoważonego, polegającego na prowadzeniu działań odpowiedzialnych społecznie.

Nowatorski układ treści podręcznika, jego ciekawa forma i wiele odniesień do praktyk znanych firm są pomocne w przyswajaniu wiedzy teoretycznej i pozwalają na poznanie wielu sposobów jej wykorzystania.

Inni klienci kupili również:

Biologia Campbella
Campbell Neil A.
Cena Profit24: 134,74 zł Cena katalogowa: 199,00 zł
Marketing 4.0
Kotler Philip
Cena Profit24: 27,64 zł Cena katalogowa: 44,90 zł
Wstęp do sztucznej inteligencji
Cena Profit24: 47,04 zł Cena katalogowa: 59,00 zł
Onomastyka na pograniczach językowo-kulturowych
Cena Profit24: 25,41 zł Cena katalogowa: 31,50 zł
Podstawy projektowania hydraulicznych maszyn zębatych
Cena Profit24: 66,01 zł Cena katalogowa: 79,00 zł
Aspekty złożoności kultury organizacyjnej
Cena Profit24: 34,74 zł Cena katalogowa: 42,00 zł
Sensory w obrabiarkach cnc
SKOCZYŃSKI WACŁAW
Cena Profit24: 70,96 zł Cena katalogowa: 89,00 zł
Więcej czy mniej Europy
Styczyńska Natasza
Cena Profit24: 30,62 zł Cena katalogowa: 39,90 zł
Z zagadnień psychologii społecznej
Cena Profit24: 33,52 zł Cena katalogowa: 34,90 zł
Podstawy skrawania materiałów konstrukcyjnych
Cena Profit24: 57,64 zł Cena katalogowa: 69,00 zł
Społeczna psychologia środowiskowa t.9
Cena Profit24: 41,87 zł Cena katalogowa: 49,35 zł
Praktyki ambush marketingu jako wyzwanie dla współczesnych organizatorów i sponsorów wielkich imprez
Cena Profit24: 50,64 zł Cena katalogowa: 61,99 zł
Badania społeczne w praktyce
Cena Profit24: 72,92 zł Cena katalogowa: 79,00 zł
Odpowiedzialność zawodowa lekarza
Daniluk-Jarmoniuk Anna
Cena Profit24: 38,52 zł Cena katalogowa: 50,40 zł
Integracja europejska
Wysokińska Zofia
Cena Profit24: 37,91 zł Cena katalogowa: 48,00 zł
Energetyka odnawialna w budownictwie.
Cena Profit24: 70,96 zł Cena katalogowa: 89,00 zł

Polecamy także:

Berezińska Małgorzata
Cena Profit24: 57,98 zł Cena katalogowa: 59,00 zł
Kołodziejczak Anna
Cena Profit24: 225,04 zł Cena katalogowa: 229,00 zł
Cena Profit24: 20,53 zł Cena katalogowa: 25,20 zł

Newsletter

Podaj e-mail aby otrzymywać informacje o nowościach i promocjach

Nowości działu językowego

Die Alone
Kernick Simon
Cena Profit24: 36,63 zł Cena katalogowa: 39,00 zł
English Adventure New 1 AB wyd. roz. 2020 PEARSON
Cena Profit24: 25,27 zł Cena katalogowa: 26,15 zł
Fun Skills 5 Student's Book with Home Booklet and Downloadable Audio
Cena Profit24: 66,83 zł Cena katalogowa: 74,00 zł

Nowości działu ogólnego

Kwestia ceny
Miłoszewski Zygmunt
Cena Profit24: 37,57 zł Cena katalogowa: 39,90 zł
Empatia Poradnik dla wrażliwych Dla tych co za dużo myślą i czują
Cena Profit24: 27,51 zł Cena katalogowa: 42,90 zł
Perwersyjna miłość Tom 2 Kuszący duet
Cena Profit24: 26,98 zł Cena katalogowa: 39,90 zł

Profit24.pl

Profit24 – profesjonalna księgarnia naukowa w zasięgu ręki

Profit 24 to internetowa księgarnia naukowa, dostarczająca od ponad 18 lat szeroki wybór opracowań naukowych, podręczników akademickich i książek z różnorodnych dziedzin wiedzy. Dbamy o to, aby nasz asortyment spełniał wysokie wymagania specjalistów – lekarzy, prawników, pracowników naukowych, pracowników instytucji i studentów, poszukujących najlepszych opracowań akademickich.

W naszej księgarni znajdziesz znane i sprawdzone opracowania naukowe, najlepsze książki medyczne, trudno dostępne tytuły i nowości wydawnicze z różnych dziedzin nauk. Realizujemy zarówno duże zamówienia dla instytucji, jak i zamówienia dla klientów prywatnych. Posiadamy też specjalistyczne księgarnie stacjonarne w Łodzi i Warszawie.

Szeroka oferta książek i opracowań naukowych

Księgarnia Profit24 to miejsce dla profesjonalistów, poszukujących najlepszych opracowań naukowych z medycyny, prawa, ekonomii, finansów i dziedzin humanistycznych. Szeroka oferta cenionych na rynku wydawnictw naukowych pozwala na samodzielne skompletowanie własnej, profesjonalnej bazy wiedzy. Dzięki regularnej współpracy z bibliotekami, instytucjami i kancelariami prawnymi mamy aktualny wgląd we wciąż zmieniające się potrzeby naszych klientów. Znamy wartość dobrych, specjalistycznych książek. Od wielu lat współpracujemy z najlepszymi wydawnictwami tworząc ofertę, spełniającą precyzyjne, różnorodne potrzeby klientów.

 

Internetowa księgarnia medyczna

W naszym serwisie znajdą Państwo kompleksowe opracowania z zakresu prawa cywilnego, karnego, handlowego i gospodarczego - począwszy od kodeksów, a skończywszy na komentarzach.

Specjalizujemy się w dostarczaniu opracowań z najbardziej wymagających dziedzin wiedzy. Jedną z nich jest medycyna. Profit24 może pochwalić się najbogatszą na rynku ofertą książek medycznych – dla studentów, lekarzy i pracowników naukowych. Dział książek medycznych jest podzielony tematycznie według najważniejszych dziedzin medycyny. Celujemy w ofertę aktualną, dopasowaną szczególnie do potrzeb studentów medycyny, poszukujących szybkiego dostępu do najnowszych wydań podręczników akademickich. W skład naszego asortymentu wchodzi też klasyczna literatura medyczna a w razie zainteresowania – możemy sprowadzić dodruk wybranych wydań.

Obsługa na piątkę z plusem!

Nasza oferta wciąż się poszerza. Nauka to nie wszystko! Oprócz opracowań, w księgarni Profit24 znajdziesz też nowości literatury pięknej, beletrystykę, poradniki, atlasy, audiobooki i płyty CD.

Potrzebujesz najnowszych wydań opracowań naukowych? Szukasz najszybszej metody zamówienia podręcznika akademickiego? Skontaktuj się z nami, a zamówimy dla Ciebie dowolne opracowanie i dostarczymy je tak szybko, jak to możliwe.