Witaj w Profit24.pl - Załóż konto | Zaloguj się | facebook | Pomoc |
wyszukiwanie zaawansowane »

Koszyk

Twój koszyk jest obecnie pusty
Tytuł książki: Ilość: Cena:

Indeksy:

Autorów   |   Wydawnictw   |   Serii
Motywacja pracownika a satysfakcja i lojalność klienta

Motywacja pracownika a satysfakcja i lojalność klienta

Język: polski
Rok wydania: 2017
Wydanie: 1
ISBN: 9788380854277
Wydawnictwo: DIFIN Spółka Akcyjna
Dodatkowe informacje:
Oprawa: miękka
Wymiary: B5
Liczba stron: 238
Język oryginalny: polski
Miasto: Warszawa
Dostępność:24h
44.83 PLN Cena Profit24: 44,83 zł
Cena katalogowa: 49,99 zł
Koszt dostawy:
Poczta Polska Odbiór w punkcie od 9,99 zł
Poczta Polska doręczenie pod adres od 10,99 zł
InPost Paczkomaty 24/7 od 11,99 zł
InPost - przesyłka kurierska od 12,99 zł
FedEx - przesyłka kurierska od 12,99 zł

 

Publikacja ma na celu uporządkowanie wiedzy na temat relacji między wybranymi wymiarami motywacji, satysfakcji i zaangażowania pracowników oraz satysfakcją i lojalnością klienta. W książce, oprócz przeglądu najważniejszych koncepcji dotyczących wspomnianych zjawisk, a także związków je łączących, zaprezentowano wyniki badań własnych, na podstawie których przygotowany został model prezentujący postulowaną zależność występującą między procesami pracowniczymi a mechanizmami powstawania zadowolenia i lojalności klientów. Pokazano, jak zmiany zaobserwowane w obszarze pracowniczym wpływają na zmiany postaw klientów w ujęciu bezpośrednim i przy założeniu upływu czasu pomiędzy jednym a drugim zjawiskiem. Takie podejście stało się możliwe dzięki przeprowadzeniu badania w trzech okresach sprawozdawczych następujących po sobie z rocznym odstępem czasu.

Książka jest przeznaczona zarówno dla naukowców, jak i praktyków biznesowych zajmujących się zagadnieniami pracowniczymi i klienckimi oraz dla studentów kierunków ekonomicznych i biznesowych. Z jednej strony systematyzuje zagadnienia teoretyczne w obszarze satysfakcji i lojalności klienta oraz motywacji i satysfakcji pracownika, z drugiej zaś zawiera studium różnych metod pomiaru omawianych zagadnień.    

Spis treści:

Wstęp

Rozdział 1. Motywacja i satysfakcja pracownika

1.1. Istota motywacji pracownika
1.2. Modele i koncepcje motywacji i motywowania  pracownika
1.2.1. Podejścia od strony treści
1.2.2. Podejścia od strony procesu
1.3. Satysfakcja, zaangażowanie i efektywność pracownika
1.3.1. Istota satysfakcji i zaangażowania
1.3.2. Satysfakcja, efektywność i zaangażowanie w teoriach motywacji
1.3.3. Modele i źródła satysfakcji pracownika
1.3.4. Relacja satysfakcji pracownika i jego efektywności
1.4. Pomiar motywacji i satysfakcji pracowników

Rozdział 2. Satysfakcja i lojalność klienta

2.1. Satysfakcja klienta
2.1.1. Definicje, podział i charakterystyka
2.1.2. Satysfakcja jako efekt doświadczeń rynkowych klienta
2.1.3. Modele satysfakcji
2.1.4. Pomiar satysfakcji klienta
2.1.5. Korzyści z satysfakcji klienta
2.2. Lojalność klienta
2.2.1. Pojęcie lojalności
2.2.2. Ewolucja lojalności
2.2.3. Determinanty i motywy lojalności
2.2.4. Typologia lojalności klientów
2.2.5. Poziomy lojalności klientów
2.2.6. Korzyści i koszty lojalności
2.2.7. Pomiar lojalności
2.3. Satysfakcja, lojalność a utrzymanie klienta
2.3.1. Satysfakcja a lojalność
2.3.2. Lojalność a utrzymanie klienta

Rozdział 3. Czy zadowolony pracownik ma wpływ na satysfakcję i lojalność klienta? Wyniki badań

3.1. Związek satysfakcji pracownika z zadowoleniem klienta
3.2. Założenia badawcze
3.2.1. Modelowanie procesów pracowniczych i konsumenckich
3.2.2. Model pomiaru motywacji i satysfakcji pracowników
3.2.3. Model pomiaru satysfakcji i lojalności klientów sektora bankowego
3.2.4. Model pomiaru satysfakcji i lojalności klientów sektora centrów handlowych
3.2.5. Narzędzia badawcze, próba i procedura gromadzenia danych
3.3. Motywacja i satysfakcja pracowników centrów handlowych
3.3.1. Wyniki badań pracowników centrów handlowych
3.3.2. Analiza porównawcza motywacji i satysfakcji pracowników badanych centrów handlowych
3.4. Motywacja i satysfakcja pracowników banków  
3.4.1. Wyniki badań pracowników banków
3.4.2. Wnioski z analizy porównawczej motywacji i satysfakcji pracowników banków
3.5. Satysfakcja i lojalność klientów centrów handlowych
3.5.1. Wyniki badania satysfakcji i lojalności klientów centrów handlowych
3.5.2. Wnioski z analizy porównawczej badania klientów lubelskiego sektora centrów handlowych
3.6. Satysfakcja i lojalność klientów banków
3.6.1. Wyniki badania satysfakcji i lojalności klientów banków
3.6.2. Wnioski z analizy porównawczej badania klientów podmiotów bankowych
3.7. Związek procesów pracowniczych i klienckich

Zakończenie
Załączniki
Spis tabel
Spis załączników
Spis rysunków

Bibliografia 

Inni klienci kupili również:

Matematyka Część 4
Żakowski Wojciech
Cena Profit24: 45,15 zł Cena katalogowa: 54,00 zł
Ćwiczenia rachunkowe z chemii analitycznej
Cena Profit24: 40,70 zł Cena katalogowa: 49,00 zł
Mikroekonomia
Begg David
Cena Profit24: 45,66 zł Cena katalogowa: 64,90 zł
Od aforyzmu do zinu
Cena Profit24: 62,54 zł Cena katalogowa: 69,00 zł
Edukacja międzykulturowa konteksty
Grzybowski Przemysław Paweł
Cena Profit24: 26,81 zł Cena katalogowa: 29,90 zł
Napęd hydrostatyczny Tom 2
Stryczek Stefan
Cena Profit24: 33,08 zł Cena katalogowa: 39,00 zł
Anatomia Prawidłowa Człowieka Miednica
Cena Profit24: 18,39 zł Cena katalogowa: 22,05 zł
Ekonomia polityczna Unii Europejskiej i jej problemy
Cena Profit24: 41,94 zł Cena katalogowa: 49,00 zł
Aktorstwo Sześć pierwszych lekcji
Cena Profit24: 38,70 zł Cena katalogowa: 49,90 zł
Analizy i projektowanie konstrukcji nawierzchni podatnych i półsztywnych
Cena Profit24: 87,23 zł Cena katalogowa: 115,00 zł
Ciecze i tłumiki magnetoreologiczne
Cena Profit24: 56,26 zł Cena katalogowa: 69,00 zł
Anestezjologia w praktyce klinicznej
Fleisher Lee A. Roizen Michael F.
Cena Profit24: 29,00 zł Cena katalogowa: 29,00 zł
Wheeler Budowa zębów, fizjologia i okluzja
59,00 zł Cena katalogowa: 59,00 zł
Punkty spustowe i łańcuchy mięśniowo-powięziowe w osteopatii i terapii manualnej
Cena Profit24: 61,28 zł Cena katalogowa: 99,00 zł
Logistyka międzynarodowa
Gołembska Elżbieta
Cena Profit24: 41,06 zł Cena katalogowa: 49,00 zł
Mikrobiologia lekarska
zbiorowa Praca
Cena Profit24: 168,68 zł Cena katalogowa: 189,00 zł

Polecamy także:

Suder Elżbieta
Cena Profit24: 79,00 zł Cena katalogowa: 87,00 zł
Cena Profit24: 7,63 zł Cena katalogowa: 9,02 zł

Newsletter

Podaj e-mail aby otrzymywać informacje o nowościach i promocjach

Nowości działu naukowego

Kultura bezpieczeństwa żywności
Wiśniewska Małgorzata Z.
Cena Profit24: 54,48 zł Cena katalogowa: 60,00 zł
Trenuj umysł. Zeszyt ćwiczeń do pracy... w.4
Cena Profit24: 45,48 zł Cena katalogowa: 48,80 zł
Anatomia człowieka
Suder Elżbieta
Cena Profit24: 79,00 zł Cena katalogowa: 87,00 zł

Nowości działu językowego

Aula Nueva 3 ćwiczenia LEKTORKLETT
Cena Profit24: 36,04 zł Cena katalogowa: 39,00 zł
Aula Nueva 3 podręcznik ucznia LEKTORKLETT
Cena Profit24: 73,92 zł Cena katalogowa: 80,00 zł
Give Me Five! 5 Activity Book + kod MACMILLAN
Cena Profit24: 40,56 zł Cena katalogowa: 43,90 zł

Profit24.pl

Profit24 – profesjonalna księgarnia naukowa w zasięgu ręki

Profit 24 to internetowa księgarnia naukowa, dostarczająca od ponad 18 lat szeroki wybór opracowań naukowych, podręczników akademickich i książek z różnorodnych dziedzin wiedzy. Dbamy o to, aby nasz asortyment spełniał wysokie wymagania specjalistów – lekarzy, prawników, pracowników naukowych, pracowników instytucji i studentów, poszukujących najlepszych opracowań akademickich.

W naszej księgarni znajdziesz znane i sprawdzone opracowania naukowe, najlepsze książki medyczne, trudno dostępne tytuły i nowości wydawnicze z różnych dziedzin nauk. Realizujemy zarówno duże zamówienia dla instytucji, jak i zamówienia dla klientów prywatnych. Posiadamy też specjalistyczne księgarnie stacjonarne w Łodzi i Warszawie.

Szeroka oferta książek i opracowań naukowych

Księgarnia Profit24 to miejsce dla profesjonalistów, poszukujących najlepszych opracowań naukowych z medycyny, prawa, ekonomii, finansów i dziedzin humanistycznych. Szeroka oferta cenionych na rynku wydawnictw naukowych pozwala na samodzielne skompletowanie własnej, profesjonalnej bazy wiedzy. Dzięki regularnej współpracy z bibliotekami, instytucjami i kancelariami prawnymi mamy aktualny wgląd we wciąż zmieniające się potrzeby naszych klientów. Znamy wartość dobrych, specjalistycznych książek. Od wielu lat współpracujemy z najlepszymi wydawnictwami tworząc ofertę, spełniającą precyzyjne, różnorodne potrzeby klientów.

 

Internetowa księgarnia medyczna

W naszym serwisie znajdą Państwo kompleksowe opracowania z zakresu prawa cywilnego, karnego, handlowego i gospodarczego - począwszy od kodeksów, a skończywszy na komentarzach.

Specjalizujemy się w dostarczaniu opracowań z najbardziej wymagających dziedzin wiedzy. Jedną z nich jest medycyna. Profit24 może pochwalić się najbogatszą na rynku ofertą książek medycznych – dla studentów, lekarzy i pracowników naukowych. Dział książek medycznych jest podzielony tematycznie według najważniejszych dziedzin medycyny. Celujemy w ofertę aktualną, dopasowaną szczególnie do potrzeb studentów medycyny, poszukujących szybkiego dostępu do najnowszych wydań podręczników akademickich. W skład naszego asortymentu wchodzi też klasyczna literatura medyczna a w razie zainteresowania – możemy sprowadzić dodruk wybranych wydań.

Obsługa na piątkę z plusem!

Nasza oferta wciąż się poszerza. Nauka to nie wszystko! Oprócz opracowań, w księgarni Profit24 znajdziesz też nowości literatury pięknej, beletrystykę, poradniki, atlasy, audiobooki i płyty CD.

Potrzebujesz najnowszych wydań opracowań naukowych? Szukasz najszybszej metody zamówienia podręcznika akademickiego? Skontaktuj się z nami, a zamówimy dla Ciebie dowolne opracowanie i dostarczymy je tak szybko, jak to możliwe.