Witaj w Profit24.pl - Załóż konto | Zaloguj się | facebook | Pomoc |
wyszukiwanie zaawansowane »

Koszyk

Twój koszyk jest obecnie pusty
Tytuł książki: Ilość: Cena:

Indeksy:

Autorów   |   Wydawnictw   |   Serii
Nostalgia w zarządzaniu marką

Nostalgia w zarządzaniu marką

Tytuł oryginalny: B
Język: polski
Rok wydania: 2020
Wydanie: 1
ISBN: 9788381987691
Dodatkowe informacje:
Oprawa: miękka
Liczba stron: 233
Dostępność:36h
91.33 PLN Cena Profit24: 91,33 zł
Cena katalogowa: 99,00 zł
Koszt dostawy:
Paczka w RUCHu od 5,99 zł
InPost - przesyłka kurierska od 10,99 zł
Poczta Polska Odbiór w punkcie od 10,99 zł
Paczkomaty InPost od 11,99 zł
Poczta Polska doręczenie pod adres od 11,99 zł
FedEx - przesyłka kurierska od 12,99 zł
Nostalgia w marketingu jest definiowana jako preferowanie ludzi, miejsc, produktów i marek, które były popularne w czasach młodości, w okresie dojrzewania, w dzieciństwie lub nawet przed urodzeniem konsumenta.

Ludzie chętnie wracają do produktów i marek znanych z przeszłości, zgodnie ze stwierdzeniem z filmu „Rejs": mnie się podobają melodie, które już raz słyszałem. W konsekwencji charakterystyczne dla rynku klienta indywidualnego stało się wykorzystywanie skłonności ludzi do nostalgii i oferowanie produktów, które przypominają o przeszłości.

Na potrzeby monografii Autorka przeprowadziła studia literaturowe z wykorzystaniem metody analizy i krytyki piśmiennictwa oraz zrealizowała badania empiryczne, oparte na koncepcji triangulacji.

Autorka przeprowadziła gruntowne studia z zakresu współczesnych socjologicznych i psychologicznych koncepcji nostalgii, a także omówiła podstawowe determinanty i rodzaje nostalgii, które przyczyniają się do rozwoju nostalgicznych zachowań konsumentów. Analiza tych determinant ujawnia mechanizmy kształtowania się nostalgii jako zespołu potrzeb, w tym potrzeby poczucia bezpieczeństwa, stabilności, potrzebę wyrażania własnej i społecznej tożsamości, uznania, a także pragnienia tworzenia powiązań społecznych. Poszukując przesłanek wykorzystania nostalgii w marketingu Autorka bardzo słusznie wskazała na ideę autentyczności, która odgrywa niezwykle ważną rolę w wyjaśnianiu motywacji współczesnych konsumentów oczekujących właśnie produktów autentycznych.

Prof. dr hab. Krystyna Mazurek-Łopacińska

Bardzo wartościową częścią recenzowanej monografii jest ta poświęcona prezentacji wyników badań jakościowych. Stanowi ona ważne uzupełnienie rezultatów badań ilościowych, gdyż koncentruje się na charakterystyce wybranych marek nostalgicznych, metodach kształtowania ich wizerunku oraz ocenie postaw polskich konsumentów wobec marek nostalgicznych. (...) Wyniki tych badań umożliwiły Autorce zaproponowanie autorskiej koncepcji modelu pozycjonowania marki nostalgicznej.

Prof. dr hab. Edyta Rudawska

Inni klienci kupili również:

Kształtowanie wizerunku Wojska Polskiego jako instytucji zapewniającej bezpieczeństwo
Cena Profit24: 53,22 zł Cena katalogowa: 59,00 zł
Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym
Cena Profit24: 48,77 zł Cena katalogowa: 56,21 zł
Socialized! W jaki sposób najskuteczniej wykorzystać społeczność internetową
Cena Profit24: 43,38 zł Cena katalogowa: 49,00 zł
Tradycyjny a nowoczesny sposób budowania zaufania klientów do banku na przykładzie mBanku
Cena Profit24: 42,92 zł Cena katalogowa: 44,90 zł
Dziennikarstwo a public relations
Cena Profit24: 36,92 zł Cena katalogowa: 40,00 zł
Employer branding po polsku
Zając-Pałdyna Urszula
Cena Profit24: 35,93 zł Cena katalogowa: 49,00 zł
Komunikacje w rozmowie 3
Cena Profit24: 34,16 zł Cena katalogowa: 37,00 zł
Tworzenie doświadczeń klientów
Cena Profit24: 43,26 zł Cena katalogowa: 59,00 zł
Superfani. Proste sposoby jak się wyróżnić, wyhodować swoje plemię i odnieść sukces w biznesie
Cena Profit24: 38,60 zł Cena katalogowa: 49,90 zł
Komunikowanie polityczne
Cena Profit24: 34,54 zł Cena katalogowa: 42,00 zł
Komunikowanie polityczne i publiczne
Dobek - Ostrowska Bogusława
Cena Profit24: 54,16 zł Cena katalogowa: 59,00 zł
Public Relations w bankach wirtualnych
Cena Profit24: 47,56 zł Cena katalogowa: 53,00 zł
Techniki negocjacyjne
Kałucki Krzysztof
Cena Profit24: 39,21 zł Cena katalogowa: 45,99 zł
Marketing medialny.
Jupowicz-Ginalska Anna
Cena Profit24: 41,62 zł Cena katalogowa: 48,00 zł
Deszcz pieniędzy
Schultz Mike
Cena Profit24: 28,81 zł Cena katalogowa: 39,90 zł

Polecamy także:

Cena Profit24: 37,32 zł Cena katalogowa: 54,90 zł

Newsletter

Podaj e-mail aby otrzymywać informacje o nowościach i promocjach

Nowości działu językowego

The Reinvention of Humanity
Cena Profit24: 51,09 zł Cena katalogowa: 53,00 zł
The Ode Less Travelled
Cena Profit24: 42,62 zł Cena katalogowa: 43,00 zł
The Museum of Desire
Kellerman Jonathan
Cena Profit24: 36,62 zł Cena katalogowa: 38,00 zł

Nowości działu ogólnego

The Goon Tom 4
Powell Eric
Cena Profit24: 114,84 zł Cena katalogowa: 129,00 zł
Tajemnica faraona / Nożownik / Pirania
Cena Profit24: 57,71 zł Cena katalogowa: 99,90 zł
Życie niewłaściwie urozmaicone Tom 1
Cena Profit24: 32,59 zł Cena katalogowa: 39,90 zł

Profit24.pl

Profit24 – profesjonalna księgarnia naukowa w zasięgu ręki

Profit 24 to internetowa księgarnia naukowa, dostarczająca od ponad 18 lat szeroki wybór opracowań naukowych, podręczników akademickich i książek z różnorodnych dziedzin wiedzy. Dbamy o to, aby nasz asortyment spełniał wysokie wymagania specjalistów – lekarzy, prawników, pracowników naukowych, pracowników instytucji i studentów, poszukujących najlepszych opracowań akademickich.

W naszej księgarni znajdziesz znane i sprawdzone opracowania naukowe, najlepsze książki medyczne, trudno dostępne tytuły i nowości wydawnicze z różnych dziedzin nauk. Realizujemy zarówno duże zamówienia dla instytucji, jak i zamówienia dla klientów prywatnych. Posiadamy też specjalistyczne księgarnie stacjonarne w Łodzi i Warszawie.

Szeroka oferta książek i opracowań naukowych

Księgarnia Profit24 to miejsce dla profesjonalistów, poszukujących najlepszych opracowań naukowych z medycyny, prawa, ekonomii, finansów i dziedzin humanistycznych. Szeroka oferta cenionych na rynku wydawnictw naukowych pozwala na samodzielne skompletowanie własnej, profesjonalnej bazy wiedzy. Dzięki regularnej współpracy z bibliotekami, instytucjami i kancelariami prawnymi mamy aktualny wgląd we wciąż zmieniające się potrzeby naszych klientów. Znamy wartość dobrych, specjalistycznych książek. Od wielu lat współpracujemy z najlepszymi wydawnictwami tworząc ofertę, spełniającą precyzyjne, różnorodne potrzeby klientów.

 

Internetowa księgarnia medyczna

W naszym serwisie znajdą Państwo kompleksowe opracowania z zakresu prawa cywilnego, karnego, handlowego i gospodarczego - począwszy od kodeksów, a skończywszy na komentarzach.

Specjalizujemy się w dostarczaniu opracowań z najbardziej wymagających dziedzin wiedzy. Jedną z nich jest medycyna. Profit24 może pochwalić się najbogatszą na rynku ofertą książek medycznych – dla studentów, lekarzy i pracowników naukowych. Dział książek medycznych jest podzielony tematycznie według najważniejszych dziedzin medycyny. Celujemy w ofertę aktualną, dopasowaną szczególnie do potrzeb studentów medycyny, poszukujących szybkiego dostępu do najnowszych wydań podręczników akademickich. W skład naszego asortymentu wchodzi też klasyczna literatura medyczna a w razie zainteresowania – możemy sprowadzić dodruk wybranych wydań.

Obsługa na piątkę z plusem!

Nasza oferta wciąż się poszerza. Nauka to nie wszystko! Oprócz opracowań, w księgarni Profit24 znajdziesz też nowości literatury pięknej, beletrystykę, poradniki, atlasy, audiobooki i płyty CD.

Potrzebujesz najnowszych wydań opracowań naukowych? Szukasz najszybszej metody zamówienia podręcznika akademickiego? Skontaktuj się z nami, a zamówimy dla Ciebie dowolne opracowanie i dostarczymy je tak szybko, jak to możliwe.