Witaj w Profit24.pl - Załóż konto | Zaloguj się | facebook | Pomoc |
wyszukiwanie zaawansowane »

Koszyk

Twój koszyk jest obecnie pusty
Tytuł książki: Ilość: Cena:

Indeksy:

Autorów   |   Wydawnictw   |   Serii
Nowe technologie na rynku srebrnych konsumentów Stan, uwarunkowania, perspektywy

Nowe technologie na rynku srebrnych konsumentów Stan, uwarunkowania, perspektywy

Język: polski
Rok wydania: 2019
Wydanie: 1
ISBN: 9788381022712
Wydawnictwo: CeDeWu
Dodatkowe informacje:
Oprawa: miękka
Wymiary: B5
Liczba stron: 158
Miasto: Warszawa
Dostępność:24h
33.85 PLN Cena Profit24: 33,85 zł
Cena katalogowa: 40,00 zł
Koszt dostawy:
Paczka w RUCHu od 5,99 zł
Poczta Polska Odbiór w punkcie od 9,99 zł
Poczta Polska doręczenie pod adres od 10,99 zł
InPost Paczkomaty 24/7 od 11,99 zł
InPost - przesyłka kurierska od 12,99 zł
FedEx - przesyłka kurierska od 12,99 zł

Słowa kluczowe

Tempo i zasięg dokonujących się przeobrażeń, w którym działają współczesne przedsiębiorstwa ma wymiar dotąd niespotykany, a nawet zaskakujący. Ich akceleratorem bez wątpienia są nowe technologie (ICT), których powszechność istotnie wpływa na zachowania wszystkich podmiotów na rynku. Na tę dynamicznie zmieniającą się sytuację nakłada się zjawisko, które do tej pory nie absorbowało uwagi w takim stopniu jak dzisiaj - starzenie się społeczeństw. O ile jednak ten proces jest naturalną cechą rozwoju człowieka, to jak pisze G. Minois, to, co było dotychczas sprawą wyłącznie prywatną i rodzinną, stało się zjawiskiem na wielką skalę. W konsekwencji zderzenia się tych dwóch zjawisk należy się spodziewać, że działania marketingowe, z jednej strony - będą w coraz większym stopniu zinformatyzowane, a z drugiej - coraz częściej będą kierowane do segmentu srebrnych konsumentów. Ważnym celem, jakiemu służy ta książka, staje się zatem poznanie postaw i preferencji srebrnych konsumentów wobec nowych technologii. Jest ona efektem doświadczeń naukowo-badawczych Autorki i jej wieloletnich obserwacji zachowań seniorów w obszarze ICT.


„Kluczowe w monografii są rozdziały - badawcze (...) oraz prezentujący modelowe ujęcie akceptacji innowacji ICT przez seniorów. (...) Zaprezentowany w pracy model (...) oparto na modelu procesu decyzyjnego EBK oraz modelu akceptacji technologii TAM (...). Wydaje się (on) uwzględniać wszystkie kluczowe zmienne oraz dobrze objaśniać postawy i zachowania seniorów wobec nowych produktów ICT. (Książka) będzie z pewnością ciekawą pozycją dla badaczy i praktyków zajmujących się zarówno nowymi technologiami, jak i wprowadzanymi w ich obszarze innowacjami, ale też i dla badaczy zachowań konsumpcyjnych seniorów. Zaprezentowany model z pewnością może być zaadaptowany przez menedżerów w procesie planowania ekspansji innowacji ICT do segmentu seniorów, którego ranga z każdym rokiem będzie rosła".
Z recenzji dr. hab. Jacka Kalla, prof. WSB w Poznaniu

Spis treści:

Rozdział 1
Rozwój nowych technologii i ich konsekwencje dla przedsiębiorstw i klientów 13
1.1. Technologie informacyjno-komunikacyjne - pojęcie i rodzaje 13
1.2. Marketing w Internecie - od Web 1.0 do Web 4.0 17
1.3. Marketing mobilny i rozszerzona rzeczywistość 22
1.4. Modele akceptacji ICT 26

Rozdział 2
Rynek srebrnych konsumentów a ICT 33
2.1. Starzenie się społeczeństwa i definicja seniora 33
2.2. Srebrna gospodarka i srebrny rynek 40
2.3. Marketing seniorów 45
2.4. Pokolenie baby boomers a młodsze pokolenia wobec ICT 48
2.5. ICT - element wykluczający czy włączający seniorów 50

Rozdział 3
Senior a nowe technologie - założenia badawcze 55
3.1. Koncepcja badań 55
3.2. Procedura badawcza wśród osób 60+ i 60- 59
3.3. Charakterystyka respondentów 63

Rozdział 4
Seniorzy wczoraj, dziś i jutro wobec nowych technologii 71
4.1. Senior wczoraj i senior dziś a ICT 71
4.2. Osoby starsze vs. osoby młodsze a ICT 79
4.3. ICT w kontaktach firmy z klientami - dziś i jutro 88

Rozdział 5
Użytkownicy nowości ICT na srebrnym rynku 95
5.1. Model akceptacji ICT przez dzisiejszych i przyszłych seniorów 95
5.2. Gerontechnologia - nowa droga rozwoju firmy? 98

Zakończenie 105
Bibliografia 109
Spis tabel 117
Spis rysunków 119
Spis wykresów 121
Załączniki 123

Inni klienci kupili również:

Marketing medialny.
Jupowicz-Ginalska Anna
Cena Profit24: 41,78 zł Cena katalogowa: 48,00 zł
Współczesne uwarunkowania promocji i reklamy
Cena Profit24: 51,29 zł Cena katalogowa: 60,00 zł
Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży
Cena Profit24: 64,10 zł Cena katalogowa: 69,00 zł
Projektowanie środków reklamowych A.27.2 Podręcznik do nauki zawodu Technik organizacji reklamy
43,00 zł Cena katalogowa: 43,00 zł
Reklama
Fletcher Winston
Cena Profit24: 29,45 zł Cena katalogowa: 29,90 zł
Społeczność wokół marki. Geneza Koncepcja Badania
Cena Profit24: 35,67 zł Cena katalogowa: 49,90 zł
W litanijnym śpiewie
Zwolński ks. Andrzej
Cena Profit24: 28,28 zł Cena katalogowa: 37,80 zł
Słownik polsko angielski  biznes media reklama Tom 1
Cena Profit24: 69,94 zł Cena katalogowa: 89,00 zł
Human capital in hotel industry
Wszendobył-Skulska Ewa
Cena Profit24: 28,20 zł Cena katalogowa: 36,00 zł
Lider sprzedaży. Jak angażować handlowców w aktywną sprzedaż
Cena Profit24: 40,33 zł Cena katalogowa: 54,99 zł
Prezentuj z pasją
Rozenek Jacek
Cena Profit24: 10,37 zł Cena katalogowa: 39,90 zł
Literatura i reklama w Niemczech
Cena Profit24: 21,25 zł Cena katalogowa: 32,00 zł
Biblia ilustrowana (biało-złota)
Cena Profit24: 15,25 zł Cena katalogowa: 16,99 zł
Dyktatura danych
Kaiser Brittany
Cena Profit24: 25,34 zł Cena katalogowa: 29,22 zł
1994
Długosz Mikołaj
Cena Profit24: 27,61 zł Cena katalogowa: 37,00 zł
E-konsument w Europie - komparatywna analiza zachowań
Cena Profit24: 13,73 zł Cena katalogowa: 34,90 zł

Newsletter

Podaj e-mail aby otrzymywać informacje o nowościach i promocjach

Nowości działu językowego

Język angielski w weterynarii
Cena Profit24: 54,48 zł Cena katalogowa: 60,00 zł
Język angielski w fotografii
Cena Profit24: 55,44 zł Cena katalogowa: 60,00 zł
A Cure for Darkness
Riley Alex
Cena Profit24: 95,00 zł Cena katalogowa: 95,00 zł

Nowości działu ogólnego

Żywienie w zaburzeniach mikrobioty jelitowej
Cena Profit24: 141,68 zł Cena katalogowa: 149,00 zł
Felek i tola
Vanden Heede Sylvia
Cena Profit24: 26,31 zł Cena katalogowa: 30,17 zł
Zasady i techniki pracy w gabinecie stomatologicznym
Cena Profit24: 114,41 zł Cena katalogowa: 126,00 zł

Profit24.pl

Profit24 – profesjonalna księgarnia naukowa w zasięgu ręki

Profit 24 to internetowa księgarnia naukowa, dostarczająca od ponad 18 lat szeroki wybór opracowań naukowych, podręczników akademickich i książek z różnorodnych dziedzin wiedzy. Dbamy o to, aby nasz asortyment spełniał wysokie wymagania specjalistów – lekarzy, prawników, pracowników naukowych, pracowników instytucji i studentów, poszukujących najlepszych opracowań akademickich.

W naszej księgarni znajdziesz znane i sprawdzone opracowania naukowe, najlepsze książki medyczne, trudno dostępne tytuły i nowości wydawnicze z różnych dziedzin nauk. Realizujemy zarówno duże zamówienia dla instytucji, jak i zamówienia dla klientów prywatnych. Posiadamy też specjalistyczne księgarnie stacjonarne w Łodzi i Warszawie.

Szeroka oferta książek i opracowań naukowych

Księgarnia Profit24 to miejsce dla profesjonalistów, poszukujących najlepszych opracowań naukowych z medycyny, prawa, ekonomii, finansów i dziedzin humanistycznych. Szeroka oferta cenionych na rynku wydawnictw naukowych pozwala na samodzielne skompletowanie własnej, profesjonalnej bazy wiedzy. Dzięki regularnej współpracy z bibliotekami, instytucjami i kancelariami prawnymi mamy aktualny wgląd we wciąż zmieniające się potrzeby naszych klientów. Znamy wartość dobrych, specjalistycznych książek. Od wielu lat współpracujemy z najlepszymi wydawnictwami tworząc ofertę, spełniającą precyzyjne, różnorodne potrzeby klientów.

 

Internetowa księgarnia medyczna

W naszym serwisie znajdą Państwo kompleksowe opracowania z zakresu prawa cywilnego, karnego, handlowego i gospodarczego - począwszy od kodeksów, a skończywszy na komentarzach.

Specjalizujemy się w dostarczaniu opracowań z najbardziej wymagających dziedzin wiedzy. Jedną z nich jest medycyna. Profit24 może pochwalić się najbogatszą na rynku ofertą książek medycznych – dla studentów, lekarzy i pracowników naukowych. Dział książek medycznych jest podzielony tematycznie według najważniejszych dziedzin medycyny. Celujemy w ofertę aktualną, dopasowaną szczególnie do potrzeb studentów medycyny, poszukujących szybkiego dostępu do najnowszych wydań podręczników akademickich. W skład naszego asortymentu wchodzi też klasyczna literatura medyczna a w razie zainteresowania – możemy sprowadzić dodruk wybranych wydań.

Obsługa na piątkę z plusem!

Nasza oferta wciąż się poszerza. Nauka to nie wszystko! Oprócz opracowań, w księgarni Profit24 znajdziesz też nowości literatury pięknej, beletrystykę, poradniki, atlasy, audiobooki i płyty CD.

Potrzebujesz najnowszych wydań opracowań naukowych? Szukasz najszybszej metody zamówienia podręcznika akademickiego? Skontaktuj się z nami, a zamówimy dla Ciebie dowolne opracowanie i dostarczymy je tak szybko, jak to możliwe.