Witaj w Profit24.pl - Załóż konto | Zaloguj się | facebook | Pomoc |
wyszukiwanie zaawansowane »

Koszyk

Twój koszyk jest obecnie pusty
Tytuł książki: Ilość: Cena:

Indeksy:

Autorów   |   Wydawnictw   |   Serii
Ochrona danych osobowych w marketingu i sprzedaży

Ochrona danych osobowych w marketingu i sprzedaży

Język: polski
Rok wydania: 2019
Wydanie: 1
ISBN: 9788381582353
Seria wydawnicza: Prawo w praktyce
Dodatkowe informacje:
Oprawa: miękka
Liczba stron: 370
Miasto: Warszawa
Dostępność:24h
140.05 PLN Cena Profit24: 140,05 zł
Cena katalogowa: 149,00 zł
Koszt dostawy:
Paczka w RUCHu od 5,99 zł
Poczta Polska Odbiór w punkcie od 9,99 zł
Poczta Polska doręczenie pod adres od 10,99 zł
FedEx - przesyłka kurierska od 11,99 zł

Książka swoim zakresem obejmuje stosowanie RODO, ustawy o ochronie danych osobowych oraz innych przepisów mających związek z ochroną danych osobowych, takich jak ustawa o świadczeniu usług elektronicznych i ustawa - Prawo telekomunikacyjne, uwzględniając także projektowane przepisy w tym zakresie. Książka skierowana jest do podmiotów, które przetwarzają dane osobowe zarówno jako administratorzy danych, jak i podmioty przetwarzające (tzw. „procesorzy"), prowadzących działalność marketingową lub sprzedażową. Spotka się także z zainteresowaniem pracowników tych podmiotów (w szczególności działów zajmujących się marketingiem lub sprzedażą), ale także radców prawnych, adwokatów doradzających na co dzień podmiotom ze wskazanych branży, czy chcącym zdobyć lub poszerzyć swoją specjalizację. Jest ona także idealnym źródłem wiedzy dla osób, które pełnią funkcję inspektorów ochrony danych w podmiotach prowadzących działalność marketingową lub sprzedażową.

 

Największe atuty niniejszej publikacji to:

- skupienie na specyficznych problemach dotyczących marketingu i sprzedaży - książka opisuje wszystkie kluczowe wymagania RODO w zakresie marketingu i sprzedaży,

- omówienie kwestii praktycznych - książka nie omawia wyłącznie przepisów dotyczących przetwarzania danych w marketingu i sprzedaży, a skupia się na omówieniu problemów praktycznych z którymi na co dzień zmagają się administratorzy i podmioty przetwarzające działające w branży marketingu i sprzedaży,

- przystępny język - pozwala zrozumieć wymagania RODO i innych przepisów osobom bez prawniczego wykształcenia,

- autorzy - prawnicy, praktycy ochrony danych osobowych, a jednocześnie wykładowcy akademiccy,

- przykłady, tabele i schematy - ułatwiają one zrozumienie niektórych wyjątkowo trudnych zagadnień.

 

Celem publikacji jest przedstawienie zagadnień dotyczących ochrony danych osobowych specyficznych dla marketingu i sprzedaży. Autorzy skupiają się na problemach specyficznych dla tych obszarów, ze szczególnym uwzględnieniem kwestii, które od lat budzą wątpliwości np. relacja przepisów o ochronie danych osobowych do regulacji ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną i ustawy - Prawo telekomunikacyjne. Autorzy nie unikają omawiania kwestii trudnych i budzących wątpliwości, a także problemów, które w dotychczasowej literaturze (także europejskiej) nie są jeszcze dostatecznie wyjaśnione, np. problem profilowania, modele współadministrowania, kwestia zapłaty danymi osobowymi, wykorzystanie baz danych i wizerunku w kontekście RODO, prowadzenie konkursów i loterii, czy problem screen scrapingu bądź procesów przetwarzania danych w ramach portali społecznościowych. Istotne jest to, że autorzy biorą pod uwagę także kierunki zmian w prawie europejskim (np. w zakresie projektu rozporządzenia ePrivacy). Celem publikacji jest przedstawienie omawianych zagadnień w możliwie praktyczny sposób (z uwzględnieniem przykładów, tabel etc.). Jednocześnie autorzy nie unikają szczegółowej analizy omawianych problemów.

 

Publikacja zawiera:

- określenie kluczowych wymogów dotyczących przetwarzania danych osobowych w ramach marketingu i sprzedaży,

- liczne przykłady stanów faktycznych, których celem jest zobrazowanie omawianych problemów,

- uwzględnienie dotychczasowej literatury, poglądów, orzecznictwa, a także wytycznych i rekomendacji organów regulacyjnych (w tym GIODO/UODO, UKE, UOKiK itp.),

- omówienie niezwykle skomplikowanych relacji zachodzących pomiędzy przepisami o ochronie danych osobowych (RODO) a regulacjami innych gałęzi prawa, w szczególności prawa autorskiego, ustawy o ochronie baz danych, ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, ustawy - Prawo telekomunikacyjne.

 

Z niniejszej książki Czytelnik m.in. dowie się:

- jak identyfikować procesy przetwarzania danych w obszarze marketingu i sprzedaży,

- na jakiej podstawie prawnej można przetwarzać dane w tych obszarach, w szczególności, gdy konieczne jest pozyskiwanie zgody (np. na marketing telefoniczny),

- jakie procesy przetwarzania danych w ramach marketingu i sprzedaży wyłączone są spod RODO,

- jakie role może pełnić podmiot prowadzący działalność marketingową lub sprzedażową oraz jakie wymogi powinien spełnić w tym zakresie,

- czym jest i kiedy będzie miało miejsce współadministrowanie danymi osobowymi,

- jakie zgody należy zebrać, by legalnie prowadzić działalność marketingową,

- jak formułować treść zgód, gdy ich pozyskanie okaże się niezbędne,

- jakie ograniczenia dotyczą nowoczesnych mechanizmów wykorzystania danych do celów marketingowych,

- jakie wymogi dotyczą przetwarzania danych osobowych w akcjach promocyjnych,

- jak identyfikować i eliminować źródła ryzyka (zagrożenia) naruszenia praw lub wolności w ramach marketingu,

- jak zgodnie z prawem o ochronie danych, a także autorskim i cywilnym legalnie wykorzystywać wizerunek,

- na czym polega specyfika przetwarzania danych osobowych w ramach portali społecznościowych,

- jak wykorzystać funkcję haszującą w marketingu,

- czym jest i jak rozstrzygać problemy dotyczące tzw. screen scrapingu,

- jak przeprowadzić due dilligence w toku transakcji zbycia przedsiębiorstwa lub jego zorganizowanej części,

- jak identyfikować kluczowe role w ramach przetwarzania danych (tj. administrator danych, współadministrator danych, podmiot przetwarzający),

- w jaki sposób legalnie ujawniać dane osobowe swoich pracowników, klientów w ramach współpracy biznesowej,

- jak zgodnie z RODO korzystać z baz danych, w szczególności marketingowych,

- jaka jest przyszłość i możliwe kierunki zmian regulacji dotyczącej e-prywatności w sieci (projekt rozporządzenia ePrivacy).

Inni klienci kupili również:

Tragedia na Przełęczy Diatłowa
Cena Profit24: 24,39 zł Cena katalogowa: 39,90 zł
Król darknetu
Bilton Nick
Cena Profit24: 30,22 zł Cena katalogowa: 49,90 zł
Motyw ukryty
Bonda Katarzyna
Cena Profit24: 25,17 zł Cena katalogowa: 39,90 zł
Ciche dni
Greaves Abbie
Cena Profit24: 27,79 zł Cena katalogowa: 39,90 zł
Rozmowy z psychopatami.
Berry-Dee Christopher
Cena Profit24: 22,58 zł Cena katalogowa: 34,99 zł
Na posterunku
Grabowski Jan
Cena Profit24: 33,54 zł Cena katalogowa: 54,90 zł
Ciało nie kłamie
MELINEK JUDY
Cena Profit24: 25,17 zł Cena katalogowa: 39,90 zł
Urlopy wypoczynkowe 2018
Zdziennicka-Kaczocha Grażyna
Cena Profit24: 20,00 zł Cena katalogowa: 22,00 zł
Partnerstwo publiczno-prywatne narzędziem efektywnej realizacji zadań publicznych
Cena Profit24: 38,49 zł Cena katalogowa: 50,00 zł
Polityka zdrowotna
Grycner Stanisław
Cena Profit24: 37,27 zł Cena katalogowa: 41,00 zł
Wszystko o godzinach nauczycieli
Cena Profit24: 7,19 zł Cena katalogowa: 10,00 zł
Prawo budowlane i nieruchomości. Komentarz
Cena Profit24: 232,83 zł Cena katalogowa: 279,00 zł
Dyrektywa 2014/24/UE w sprawie zamówień publicznych. Komentarz
Cena Profit24: 247,48 zł Cena katalogowa: 269,00 zł
Poręczenie majątkowe w polskim procesie karnym
Cena Profit24: 82,73 zł Cena katalogowa: 99,00 zł
Egzamin komorniczy
Dyląg Magdalena
Cena Profit24: 130,65 zł Cena katalogowa: 139,00 zł
Służba cywilna. Stosunek pracy. Zarządzanie zasobami ludzkimi
Cena Profit24: 129,00 zł Cena katalogowa: 129,00 zł

Polecamy także:

Cena Profit24: 66,00 zł Cena katalogowa: 89,90 zł
Krasnowska Violetta
Cena Profit24: 21,82 zł Cena katalogowa: 34,90 zł
Biały Paweł
Cena Profit24: 43,31 zł Cena katalogowa: 59,00 zł
Cena Profit24: 43,97 zł Cena katalogowa: 59,90 zł
Cena Profit24: 31,80 zł Cena katalogowa: 39,20 zł
Cena Profit24: 118,02 zł Cena katalogowa: 149,00 zł
Ziółkowski Jarosław
Cena Profit24: 183,56 zł Cena katalogowa: 199,50 zł
Cena Profit24: 30,68 zł Cena katalogowa: 44,10 zł
Mariusz Pigulski
Cena Profit24: 58,65 zł Cena katalogowa: 79,90 zł

Newsletter

Podaj e-mail aby otrzymywać informacje o nowościach i promocjach

Nowości działu językowego

Cambridge Little Steps 1 Phonics Book
Garcia Pamela Bautista
Cena Profit24: 57,22 zł Cena katalogowa: 63,00 zł
Cambridge Little Steps Level 3 Activity Book
Cena Profit24: 42,65 zł Cena katalogowa: 47,00 zł
Cambridge Little Steps Level 2 Activity Book
Cena Profit24: 42,65 zł Cena katalogowa: 47,00 zł

Nowości działu ogólnego

Totentanz
GORZKA MIECZYSŁAW
Cena Profit24: 36,06 zł Cena katalogowa: 44,90 zł
Historia seksualności Tom 4 Wyznania ciała
Cena Profit24: 56,95 zł Cena katalogowa: 69,00 zł
Fistaszki zebrane 1993-1994
Schulz Charles M.
Cena Profit24: 50,18 zł Cena katalogowa: 69,90 zł

Profit24.pl

Profit24 – profesjonalna księgarnia naukowa w zasięgu ręki

Profit 24 to internetowa księgarnia naukowa, dostarczająca od ponad 18 lat szeroki wybór opracowań naukowych, podręczników akademickich i książek z różnorodnych dziedzin wiedzy. Dbamy o to, aby nasz asortyment spełniał wysokie wymagania specjalistów – lekarzy, prawników, pracowników naukowych, pracowników instytucji i studentów, poszukujących najlepszych opracowań akademickich.

W naszej księgarni znajdziesz znane i sprawdzone opracowania naukowe, najlepsze książki medyczne, trudno dostępne tytuły i nowości wydawnicze z różnych dziedzin nauk. Realizujemy zarówno duże zamówienia dla instytucji, jak i zamówienia dla klientów prywatnych. Posiadamy też specjalistyczne księgarnie stacjonarne w Łodzi i Warszawie.

Szeroka oferta książek i opracowań naukowych

Księgarnia Profit24 to miejsce dla profesjonalistów, poszukujących najlepszych opracowań naukowych z medycyny, prawa, ekonomii, finansów i dziedzin humanistycznych. Szeroka oferta cenionych na rynku wydawnictw naukowych pozwala na samodzielne skompletowanie własnej, profesjonalnej bazy wiedzy. Dzięki regularnej współpracy z bibliotekami, instytucjami i kancelariami prawnymi mamy aktualny wgląd we wciąż zmieniające się potrzeby naszych klientów. Znamy wartość dobrych, specjalistycznych książek. Od wielu lat współpracujemy z najlepszymi wydawnictwami tworząc ofertę, spełniającą precyzyjne, różnorodne potrzeby klientów.

 

Internetowa księgarnia medyczna

W naszym serwisie znajdą Państwo kompleksowe opracowania z zakresu prawa cywilnego, karnego, handlowego i gospodarczego - począwszy od kodeksów, a skończywszy na komentarzach.

Specjalizujemy się w dostarczaniu opracowań z najbardziej wymagających dziedzin wiedzy. Jedną z nich jest medycyna. Profit24 może pochwalić się najbogatszą na rynku ofertą książek medycznych – dla studentów, lekarzy i pracowników naukowych. Dział książek medycznych jest podzielony tematycznie według najważniejszych dziedzin medycyny. Celujemy w ofertę aktualną, dopasowaną szczególnie do potrzeb studentów medycyny, poszukujących szybkiego dostępu do najnowszych wydań podręczników akademickich. W skład naszego asortymentu wchodzi też klasyczna literatura medyczna a w razie zainteresowania – możemy sprowadzić dodruk wybranych wydań.

Obsługa na piątkę z plusem!

Nasza oferta wciąż się poszerza. Nauka to nie wszystko! Oprócz opracowań, w księgarni Profit24 znajdziesz też nowości literatury pięknej, beletrystykę, poradniki, atlasy, audiobooki i płyty CD.

Potrzebujesz najnowszych wydań opracowań naukowych? Szukasz najszybszej metody zamówienia podręcznika akademickiego? Skontaktuj się z nami, a zamówimy dla Ciebie dowolne opracowanie i dostarczymy je tak szybko, jak to możliwe.