Witaj w Profit24.pl - Załóż konto | Zaloguj się | facebook | Pomoc |
wyszukiwanie zaawansowane »

Koszyk

Twój koszyk jest obecnie pusty
Tytuł książki: Ilość: Cena:

Indeksy:

Autorów   |   Wydawnictw   |   Serii
Społeczność wokół marki. Geneza Koncepcja Badania

Społeczność wokół marki. Geneza Koncepcja Badania

Język: polski
Rok wydania: 2019
Wydanie: 1
ISBN: 9788320823462
Autor: Skorek Monika
Dodatkowe informacje:
Oprawa: miękka
Wymiary: B5
Liczba stron: 220
Miasto: Warszawa
Dostępność:24h
31.86 PLN Cena Profit24: 31,86 zł
Cena katalogowa: 49,90 zł
Koszt dostawy:
Paczka w RUCHu od 6,95 zł
Poczta Polska Odbiór w punkcie od 7,95 zł
Paczkomaty InPost od 8,95 zł
Poczta Polska doręczenie pod adres od 9,95 zł
FedEx - przesyłka kurierska od 10,95 zł
Społeczność wokół marki wzbudza zainteresowanie podmiotów rynkowych. Geneza powstania tej formy społeczności sięga czasów, kiedy to lokalnie funkcjonujące społeczności inspirowały się wzajemnie do podejmowania decyzji zakupowych. Dziś członkowie grupy gromadzącej się wokół marki dzielą się miedzy sobą informacjami o marce, inspirują się jej symboliką, przesłaniem, misją. Kreuje to w efekcie lojalność klientów do marki. 

W prezentowanej książce została opisana społeczność wokół marki, mechanizm jej powstawania i korzyści, jakie z niej czerpią poszczególne podmioty rynkowe. Na podstawie badań przeprowadzonych wśród fanów Legii Warszawa pokazane zostały niuanse kreowania lojalności wobec marki w odniesieniu do rynku sportowego.

Adresatami publikacji są wszyscy czytelnicy zainteresowani tematyką marki, zwłaszcza menedżerowie i pracownicy uczestniczący w budowaniu strategii marki, osoby z agencji reklamowych, badawczych oraz studenci marketingu uczelni ekonomicznych.

Monika Skorek zajmuje się problematyką marketingu i zarządzania marką od strony zarówno teoretycznej, jak i praktycznej. Wykładowca na studiach dziennych i podyplomowych Uniwersytetu Warszawskiego, podyplomowych SGH, Politechniki Warszawskiej, ALK. Prowadzi zajęcia ze studentami za pomocą zróżnicowanych metod nauczania (case study, projekty, dyskusje). Oprócz pracy dydaktycznej aktywnie działa w obszarze badawczym. Jest członkinią zespołu realizującego grant finansowany przez Narodowe Centrum Nauki. Uczestniczka Colloquium On Participand-Centered Learning Harvard Business School, Stypendium naukowego Univesität Konstanz, Stypendium Naukowego Polsko-Niemieckiej Fundację GFPS w Hamburgu. Od 2009 r. jest kierownikiem studiów podyplomowych Marketing Produktów Farmaceutycznych na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. W latach 2012–2016 pełniła funkcję Kierownika Magisterskich Studiów Menadżerskich oraz Magisterskich Studiów Rachunkowości, Finansów i Ubezpieczeń. Doradza firmom w obszarze zarządzania marką, strategii marketingowej, merchandisingu, zarządzania kategorią, badań marketingowych. Jest autorką wielu publikacji w polskich i zagranicznych pismach branżowych oraz książki "Marka we współczesnym przedsiębiorstwie" (Wydawnictwo Wydziału Zarządzania UW, 2013) i współautorką książki „Gospodarka doświadczeń. Perspektywa polskiego konsumenta” (Wydawnictwo Naukowe PWN, 2015). 

Inni klienci kupili również:

Sztuka skutecznej sprzedaży
Cena Profit24: 28,24 zł Cena katalogowa: 45,99 zł
Zasady kultu wyobraźni
Cena Profit24: 18,14 zł Cena katalogowa: 29,00 zł
Prawo reklamy
Grzybczyk Katarzyna
Cena Profit24: 44,40 zł Cena katalogowa: 59,00 zł
Testy A/B. Od kliknięcia do klienta
Cena Profit24: 13,94 zł Cena katalogowa: 39,90 zł
English for customer care student's book with cd-rom
Cena Profit24: 68,94 zł Cena katalogowa: 78,90 zł
Zagrożenia zdrowia publicznego część 3 naukowe podstawy promocji zdrowia
Cena Profit24: 101,64 zł Cena katalogowa: 129,00 zł
Reklama jako sztuka powtórzeń
Ryłko-Kurpiewska Anna
Cena Profit24: 24,81 zł Cena katalogowa: 39,00 zł
Testy przygotowujące do egzaminu z kwalifikacji AU.30 (A.27). Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej
Cena Profit24: 13,51 zł Cena katalogowa: 16,00 zł
Wizytówka Google
Seweryn Pietrucha
Cena Profit24: 38,04 zł Cena katalogowa: 59,00 zł
Strategie marketingowe w instytucjach kultury
Cena Profit24: 36,48 zł Cena katalogowa: 49,90 zł
W niewoli reklamy ?
Kowal Orczykowska Anna
Cena Profit24: 20,32 zł Cena katalogowa: 29,80 zł
Praktyka i teoria promocji zdrowia
Cena Profit24: 36,54 zł Cena katalogowa: 49,00 zł
Współczesne uwarunkowania promocji i reklamy
Cena Profit24: 60,00 zł Cena katalogowa: 60,00 zł
Reklamuj się z Google
Cutura Kristina
Cena Profit24: 42,60 zł Cena katalogowa: 69,00 zł
Aktywna sprzedaż ubezpieczeń. Jak wdrożyć się i przetrwać w branży ubezpieczeniowej
Cena Profit24: 20,75 zł Cena katalogowa: 59,00 zł

Newsletter

Podaj e-mail aby otrzymywać informacje o nowościach i promocjach

Nowości działu językowego

Hiszpański w tłumaczeniach Sytuacje
Cena Profit24: 27,48 zł Cena katalogowa: 39,90 zł
Tiger 3 SB NPP MACMILLAN
Cena Profit24: 28,98 zł Cena katalogowa: 32,60 zł
Bugs Team 3 Książka ucznia MACMILLAN
Cena Profit24: 28,98 zł Cena katalogowa: 32,60 zł

Nowości działu ogólnego

Listy zza grobu
Mróz Remigiusz
Cena Profit24: 27,29 zł Cena katalogowa: 39,90 zł
Trzy kroki od siebie
LIPPINCOTT RACHAEL
Cena Profit24: 24,71 zł Cena katalogowa: 34,90 zł
AlaAntkowe BLW Rośniemy!
Cena Profit24: 26,55 zł Cena katalogowa: 39,90 zł

Profit24.pl

Profit24 – profesjonalna księgarnia naukowa w zasięgu ręki

Profit 24 to internetowa księgarnia naukowa, dostarczająca od ponad 18 lat szeroki wybór opracowań naukowych, podręczników akademickich i książek z różnorodnych dziedzin wiedzy. Dbamy o to, aby nasz asortyment spełniał wysokie wymagania specjalistów – lekarzy, prawników, pracowników naukowych, pracowników instytucji i studentów, poszukujących najlepszych opracowań akademickich.

W naszej księgarni znajdziesz znane i sprawdzone opracowania naukowe, najlepsze książki medyczne, trudno dostępne tytuły i nowości wydawnicze z różnych dziedzin nauk. Realizujemy zarówno duże zamówienia dla instytucji, jak i zamówienia dla klientów prywatnych. Posiadamy też specjalistyczne księgarnie stacjonarne w Łodzi i Warszawie.

Szeroka oferta książek i opracowań naukowych

Księgarnia Profit24 to miejsce dla profesjonalistów, poszukujących najlepszych opracowań naukowych z medycyny, prawa, ekonomii, finansów i dziedzin humanistycznych. Szeroka oferta cenionych na rynku wydawnictw naukowych pozwala na samodzielne skompletowanie własnej, profesjonalnej bazy wiedzy. Dzięki regularnej współpracy z bibliotekami, instytucjami i kancelariami prawnymi mamy aktualny wgląd we wciąż zmieniające się potrzeby naszych klientów. Znamy wartość dobrych, specjalistycznych książek. Od wielu lat współpracujemy z najlepszymi wydawnictwami tworząc ofertę, spełniającą precyzyjne, różnorodne potrzeby klientów.

 

Internetowa księgarnia medyczna

W naszym serwisie znajdą Państwo kompleksowe opracowania z zakresu prawa cywilnego, karnego, handlowego i gospodarczego - począwszy od kodeksów, a skończywszy na komentarzach.

Specjalizujemy się w dostarczaniu opracowań z najbardziej wymagających dziedzin wiedzy. Jedną z nich jest medycyna. Profit24 może pochwalić się najbogatszą na rynku ofertą książek medycznych – dla studentów, lekarzy i pracowników naukowych. Dział książek medycznych jest podzielony tematycznie według najważniejszych dziedzin medycyny. Celujemy w ofertę aktualną, dopasowaną szczególnie do potrzeb studentów medycyny, poszukujących szybkiego dostępu do najnowszych wydań podręczników akademickich. W skład naszego asortymentu wchodzi też klasyczna literatura medyczna a w razie zainteresowania – możemy sprowadzić dodruk wybranych wydań.

Obsługa na piątkę z plusem!

Nasza oferta wciąż się poszerza. Nauka to nie wszystko! Oprócz opracowań, w księgarni Profit24 znajdziesz też nowości literatury pięknej, beletrystykę, poradniki, atlasy, audiobooki i płyty CD.

Potrzebujesz najnowszych wydań opracowań naukowych? Szukasz najszybszej metody zamówienia podręcznika akademickiego? Skontaktuj się z nami, a zamówimy dla Ciebie dowolne opracowanie i dostarczymy je tak szybko, jak to możliwe.