Witaj w Profit24.pl - Załóż konto | Zaloguj się | facebook | Pomoc |
wyszukiwanie zaawansowane »

Koszyk

Twój koszyk jest obecnie pusty
Tytuł książki: Ilość: Cena:

Indeksy:

Autorów   |   Wydawnictw   |   Serii
The Essence and Determinants of Innovation Management in Tourism Enterprises

The Essence and Determinants of Innovation Management in Tourism Enterprises

Język: angielski
Rok wydania: 2019
Wydanie: 1
ISBN: 9788320823547
Dodatkowe informacje:
Oprawa: miękka
Wymiary: B5
Liczba stron: 148
Miasto: Warszawa
Stan prawny na: 2019-06-10
Dostępność:24h
30.02 PLN Cena Profit24: 30,02 zł
Cena katalogowa: 39,90 zł
Koszt dostawy:
Paczka w RUCHu od 5,99 zł
InPost - przesyłka kurierska od 10,99 zł
Poczta Polska Odbiór w punkcie od 10,99 zł
Paczkomaty InPost od 11,99 zł
Poczta Polska doręczenie pod adres od 11,99 zł
FedEx - przesyłka kurierska od 12,99 zł

The monograph discusses an overview of issues related to an empirical analysis of the determinants of innovation management in tourism enterprises. From among the determinants of innovation, particular attention is paid here to: anthropogenic determinants of innovation – the role of people and their creativity, cooperation and partnership – coopetition and tourism clusters, and conditions for the division of roles on the market – the role of efficient relations with customers and demand approach to the development of innovation in tourism. The element linking these conditions and simultaneously increasing their aptitude is knowledge, and its transfer within the framework of the innovative environment.

The results presented in this monograph derive from research conducted in Poland among tourism enterprises. The research has allowed identification of the most important actions, which have a significant impact on the innovation of tourism enterprises. On the basis of analysis of secondary sources, new primary research, a catalogue of the activities these entities must undertake was developed. These activities apply to both innovators and to the final recipients of innovative solutions (open innovation). Creating innovation in tourism should result from the implementation of public sector activities, both at the local, regional and national level, the private sector and the sector of supporting institutions, including: universities, research and development units, advisory centres, guarantee funds, business incubators, and also technology transfer centres, local associations and organizations. However, cooperation between individual entities in these sectors is also important. 

In modern society, oriented to the development of new information techniques, innovations have more and more utility in creating preferences in the tourism market. Innovation implies new solutions to problems of tourism services and issues, which involve a change of actual state, and it has an important part to play in the development of some fields of the tourism business. This monograph is intended for tourism industry entrepreneurs, students of management and tourism faculties. and all those interested in innovations.


We współczesnym społeczeństwie, nastawionym na rozwój nowoczesnych technik informacyjnych, coraz większe znaczenie w kształtowaniu preferencji na rynku turystycznym mają innowacje. Monografia ma na celu analizę i empiryczną weryfikację uwarunkowań zarządzania innowacjami w przedsiębiorstwach turystycznych. Szczególną uwagę zwrócono na znaczącą rolę: zasobów ludzkich i ich kreatywności w podnoszeniu innowacyjności przedsiębiorstwa, uwarunkowań współpracy, w tym koopetycji oraz klastrów turystycznych, a także uwarunkowań podziału ról na rynku. Elementem spajającym te uwarunkowania i podnoszącym ich użyteczność jest wiedza i jej transfer w ramach środowiska innowacyjnego.  

W monografii przedstawione zostały wyniki badań, którymi zostały objęte polskie przedsiębiorstwa turystyczne. Na podstawie analizy źródeł wtórnych oraz przeprowadzonych badań pierwotnych opracowany został katalog działań koniecznych do podjęcia przez poszczególne podmioty kreujące usługi turystyczne i wspierające ich rozwój. Działania te dotyczą zarówno twórców innowacji, jak i finalnych odbiorców rozwiązań innowacyjnych (open innovation). Kreowanie innowacji w turystyce powinno być efektem realizacji działań sektora publicznego, zarówno na poziomie lokalnym, regionalnym, jak i krajowym, sektora prywatnego oraz sektora instytucji wspomagających, obejmujących: szkoły wyższe, jednostki badawczo-rozwojowe, ośrodki doradcze, fundusze poręczeń, inkubatory przedsiębiorczości, a także centra transferu technologii, lokalne stowarzyszenia i organizacje. Z drugiej strony istotna jest również współpraca poszczególnych podmiotów tych sektorów.


Introduction

1. Innovation and the innovative process 

1.1. Innovation 

1.1.1. The essence of innovation

1.1.2. Innovativeness and its importance 

1.1.3. Innovation management 

1.2. The innovative process 

1.2.1. Defining the innovation process 

1.2.2. Typology of innovation 

1.2.3. Sources of innovation 

1.3. Antecedents of innovation in world research 

2. Innovation in tourism – the complexity of the concept 

2.1. Tourism and diversity of entities involved in it 

2.1.1. The essence of tourism 

2.1.2. Classification of tourism market entities 

2.1.3. The role of the public sector in the development of tourism 

2.1.4. Involvement of the local community in the development of tourism 

2.2. Innovations in tourism and their division 

2.2.1. The obligation of innovation in services 

2.2.2. Attributes of innovative enterprises 

2.2.3. Typology of tourism enterprises’ innovations 

2.3. The effects of innovation in tourism 

2.4. Barriers to innovation of tourism enterprises 

3. Determinants of innovative processes in tourism 

3.1. Anthropogenic determinants of innovation 

3.1.1. The role of human resources in the creation of innovation 

3.1.2. The importance of creativity in the development of innovation 

3.2. Conditions for cooperation and partnership 

3.2.1. Innovative forms of cooperation between tourism entities –  coopetition 

3.2.2. Partner networks (clusters) as a form of organizational innovation  in the tourism industry 

3.3. Conditions for the division of roles on the market 

3.3.1. Management of relations between a tourism company and its clients 

3.3.2. Demand approach to the development of innovation in tourism 

3.4. Modelling innovation management in tourism 

4. Innovation management in tourism enterprises in empirical research 

4.1. Methodology of research and spatial range 

4.2. Survey results 

4.3. Recommended directions of innovation management in tourism 


Conclusions 

Bibliography 

List of tables 

List of figures 

List of charts 

Appendix 

Inni klienci kupili również:

Zarządzanie. kanony i trendy
Morawski Mieczysław
Cena Profit24: 41,09 zł Cena katalogowa: 45,00 zł
Zarządzanie organizacją usługową. Szkoła innego poznania
Cena Profit24: 85,00 zł Cena katalogowa: 85,00 zł
Bezpieczeństwo w czasach terroryzmu. Jak przeżyć zamach terrorystyczny
Cena Profit24: 33,34 zł Cena katalogowa: 37,00 zł
Relacje międzyorganizacyjne i kapitał intelektualny jako czynniki rozwoju mikro i małych przedsiębiorstw
Cena Profit24: 49,35 zł Cena katalogowa: 60,00 zł
Wizjonerskie organizacje
Cena Profit24: 42,63 zł Cena katalogowa: 64,90 zł
Controlling w działalności przedsiębiorstwa
Cena Profit24: 48,92 zł Cena katalogowa: 67,90 zł
Konkurencyjność kancelarii prawnych
Cena Profit24: 82,54 zł Cena katalogowa: 99,00 zł
Zarządzanie procesami w administracji samorządowej. Doskonalenie z wykorzystaniem lean government
Cena Profit24: 36,92 zł Cena katalogowa: 40,00 zł
Przywództwo w działaniu. Analizy i kierunki rozwoju koncepcji
Cena Profit24: 36,69 zł Cena katalogowa: 54,90 zł
Wiedza współczesnych organizacji.
Cena Profit24: 8,38 zł Cena katalogowa: 37,80 zł
Kapitał ryzyka w przedsiębiorstwie z perspektywy zintegrowanego zarządzania ryzykiem
Cena Profit24: 56,23 zł Cena katalogowa: 70,00 zł
Efekt piaskownicy
Kieferling Magdalena
Cena Profit24: 27,22 zł Cena katalogowa: 39,90 zł
Innowacje w zrównoważonym rozwoju organizacji
Cena Profit24: 54,06 zł Cena katalogowa: 55,00 zł
Sąd zaangażowany społecznie – pożądany kierunek zmian
Cena Profit24: 120,47 zł Cena katalogowa: 129,00 zł
Współpraca z otoczeniem w misjach i strategiach szkół wyższych
Cena Profit24: 72,14 zł Cena katalogowa: 79,00 zł
Controlling w przedsiębiorstwach produkcyjnych
Cena Profit24: 48,70 zł Cena katalogowa: 55,00 zł

Newsletter

Podaj e-mail aby otrzymywać informacje o nowościach i promocjach

Nowości działu językowego

Face2face Starter Student's Book
Cena Profit24: 87,21 zł Cena katalogowa: 95,00 zł
Ready Player Two
Cline Ernest
Cena Profit24: 85,80 zł Cena katalogowa: 89,00 zł
Minimediacje z dziećmi. O odwadze, smutku...
Cena Profit24: 26,83 zł Cena katalogowa: 34,00 zł

Nowości działu ogólnego

Łowcy przygód w dalekich krainach Wielkie pionierskie podróże i wiedza antyku o świecie
Cena Profit24: 56,53 zł Cena katalogowa: 79,00 zł
Anioły ciemności Piekielna miłość #1
Cena Profit24: 31,01 zł Cena katalogowa: 37,90 zł
Sztuka podglądania
Motyl Marta
Cena Profit24: 32,42 zł Cena katalogowa: 52,99 zł

Profit24.pl

Profit24 – profesjonalna księgarnia naukowa w zasięgu ręki

Profit 24 to internetowa księgarnia naukowa, dostarczająca od ponad 18 lat szeroki wybór opracowań naukowych, podręczników akademickich i książek z różnorodnych dziedzin wiedzy. Dbamy o to, aby nasz asortyment spełniał wysokie wymagania specjalistów – lekarzy, prawników, pracowników naukowych, pracowników instytucji i studentów, poszukujących najlepszych opracowań akademickich.

W naszej księgarni znajdziesz znane i sprawdzone opracowania naukowe, najlepsze książki medyczne, trudno dostępne tytuły i nowości wydawnicze z różnych dziedzin nauk. Realizujemy zarówno duże zamówienia dla instytucji, jak i zamówienia dla klientów prywatnych. Posiadamy też specjalistyczne księgarnie stacjonarne w Łodzi i Warszawie.

Szeroka oferta książek i opracowań naukowych

Księgarnia Profit24 to miejsce dla profesjonalistów, poszukujących najlepszych opracowań naukowych z medycyny, prawa, ekonomii, finansów i dziedzin humanistycznych. Szeroka oferta cenionych na rynku wydawnictw naukowych pozwala na samodzielne skompletowanie własnej, profesjonalnej bazy wiedzy. Dzięki regularnej współpracy z bibliotekami, instytucjami i kancelariami prawnymi mamy aktualny wgląd we wciąż zmieniające się potrzeby naszych klientów. Znamy wartość dobrych, specjalistycznych książek. Od wielu lat współpracujemy z najlepszymi wydawnictwami tworząc ofertę, spełniającą precyzyjne, różnorodne potrzeby klientów.

 

Internetowa księgarnia medyczna

W naszym serwisie znajdą Państwo kompleksowe opracowania z zakresu prawa cywilnego, karnego, handlowego i gospodarczego - począwszy od kodeksów, a skończywszy na komentarzach.

Specjalizujemy się w dostarczaniu opracowań z najbardziej wymagających dziedzin wiedzy. Jedną z nich jest medycyna. Profit24 może pochwalić się najbogatszą na rynku ofertą książek medycznych – dla studentów, lekarzy i pracowników naukowych. Dział książek medycznych jest podzielony tematycznie według najważniejszych dziedzin medycyny. Celujemy w ofertę aktualną, dopasowaną szczególnie do potrzeb studentów medycyny, poszukujących szybkiego dostępu do najnowszych wydań podręczników akademickich. W skład naszego asortymentu wchodzi też klasyczna literatura medyczna a w razie zainteresowania – możemy sprowadzić dodruk wybranych wydań.

Obsługa na piątkę z plusem!

Nasza oferta wciąż się poszerza. Nauka to nie wszystko! Oprócz opracowań, w księgarni Profit24 znajdziesz też nowości literatury pięknej, beletrystykę, poradniki, atlasy, audiobooki i płyty CD.

Potrzebujesz najnowszych wydań opracowań naukowych? Szukasz najszybszej metody zamówienia podręcznika akademickiego? Skontaktuj się z nami, a zamówimy dla Ciebie dowolne opracowanie i dostarczymy je tak szybko, jak to możliwe.